AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
3.395

någon som har 19" på sin etta?

Sida 2 av 2
Visa användare
401
seastream
118d -08
haha, briljerar vet jag inte;), nja, körman i nån riktig svacka så bilen fjädrar ner ordentligt kan det ta i i bak, men det är väldigt sällan, så det tar typ inte i kan vi säga:)

Jag har köpt en 130i 2007 och har idag beställt nya 19" Fälgar från specialfälgar i Kungsbacka. 8.5 tum runt om blir det.med et 40.
Dom ringde dock upp mig och sa att dom kanske inte får plats,men att dom hör av sig på måndag när dom vet hur det ser ut.
Nån som vet 100% att dom passar utan att man behöver svarva till fälgarna?
har även köpt 19" 235/35 däck till??

Mvh. Rascal
Qb
278
Qbone
BMW 335i -08
Rascal: enligt mina efterforskningar så kan det bli tight, vet att 18x8" ET40 kan ta i fram om man försöker
Fan med,,riktigt surt när man blivit uppstyrd på fälgarna och så får man börja titta efter andra alternativ..
Hoppas dom går att fixa till nu då så att man kan köra med dom utan att det tar i så fort man trycker på lite..
Qb
278
Qbone
BMW 335i -08
bara valsa skärmarna;)
Qb
278
Qbone
BMW 335i -08
Rascal: det finns vissa som kör med samma som du men med 225 fram som påstår att det inte tar i, har du något sänkt? med original borde det ju kunna klara sig vid vanlig körning. men tror att ET45-50 är att rekommendera! allt detta är bara en uppskattning från mig efter många timmar letande efter olika ET och däckstorlekar som kan funka, sen kan det ju diffa lite från bil till bil.
allt beror väl på hur man kör var man kör och hur man är villig att offra körstill mot stil;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.