|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Dlux: Jo, det låter ju som exakt det problemet som jag har. Dock har jag varit och kännt o klämt på min insugsbälg i vecken men inte hittat nått hål. Möjligt att mitt hål just nu är så pass litet. För att höra detta ljud inne i kupén med stängda rutor så måste stereon och AC:n vara avstängda. Det är med andra ord inte så högljutt just nu. Ska förbi BMW i morgon för att hämta andra reservdelar då den ska in den 31/8 på annan verkstad för att byta vevhusventilation och ventilkåpspackning. Köper en insugsbälg och får be dom kika på den ordentligt och se om dom hittar nått hål och då byta den samtidigt. Lät billigt för att byta den iaf. Jag byter iofs inte ens däcken själv. :-) |
|
|
Nu har jag köpt en insugsbälg. Fanns dock 2st olika men killen på BMW sa att han sålt en av den ena och citat: "Massor" av den andra. Så den fick det bli. Och då såg jag direkt var jag skulle leta efter hål någonstans och mycket riktigt. I varenda veck på den högra sidan av den lilla slangen på bilden Länk så fanns det flera stycken småhål. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.