|
Sida 3 av 10
|
|
|---|---|
|
Växelindikator Start/Stopp Regenerate är standard i alla fall på 1 och 3 serien på berörda modeller, så jag skulle bli förvånad om det inte finns på X1. -------------------------------- //Lövet |
|
| bild på hur x1:an byggs Länk ganska kul att se :P | |
| Lite kul faktiskt, torkade snabbt efter lack :-) | |
|
Stenback, jag är också nyfiken på vad priserna blir för sdrive18 d och i. Kollar man på 3-serien och översätter prisskillnaden till X1 så blir det så här: X1 sDrive18d 288.000:- X1 sDrive18i 261.000:- Men troligen så blir de inte riktigt så "billiga". Dieselpåslaget på 3-serien är ju omotiverat högt så jag tror den skillnaden kommer att minska på kommande modeller. Listpriserna på X1 är lägre än 3-serie touring med samma motor, konstigt. Börjar BMW sänka priserna pga för hård konkurrens tro? |
|
|
Seriöst så ska man även tänka på att X1an faktiskt är en väldigt liten bil även om den ser stor ut på bild. Men titta på bilder när människor är med på bild så ser man hurliten en x1a egentligen är. Väldigt mycket längre och mindre än X3 iallafall. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Jovisst är den mindre än X3 om man jämför yttermåtten. Kollar man vad tidiga tester och provkörningar visar så får den ju beröm för att vara ganska rymlig invändigt. I stort sett som 3-serie och X3. | |
|
Mest skiljer det i höjd, ca 13 cm..i längd ca 10 cm i övrigt ganska lika mått som X3... Det jag tycker är fulast är den svarta plasten i fronten, varför så mycket, verkar inte gå att få den nedlackad heller. Mvh Johan |
|
|
Nedlackad front Länk |
|
| KN - om jag inte missminner mig tror jag mig ha sett nån tidningsreklam för X1:an där det i det finstilta stått "priser från 288.000". Vilket ju i så fall borde syfta på 18i. | |
| YES, mycket snyggt!! Kan dock inte se på BMW:s sight att det går att beställa?? Hoppas jag har fel! Mvh Johan | |
| Det är möjligt att nedlackningen är gjord efter att bilen lämnat fabriken. | |
|
Infon som jag efterfrågade högre upp i tråden, här på svenska. Växelindikator m.m. ingrå även i X1:an. Länk Nu återstår det bara att se vad fordonsskatten landar på. Diesel är som bekant lite dyrare i Sverige än bensin. / Hugo |
|
| Tror det är tvärtom, förseriebil, då speglarna är lackade som på många andra förseriebilder. Eller not. | |
| Bilden med den nedlackade fronten är nog photoshoppad. Kolla denna länk Länk samma regnr på båda. | |
| Ser nu att dimljusen saknas på den nedlackade..Nä fult med svart plast! | |
| Den var onekligen riktigt snygg på bilden med nerlackad front. Och visst hade det varit läckert om den gick att beställa så. Den svarta plasten är det som stör mig mest på suvar oavsett bilmärke. | |
|
x1 i jämförelse med x5 Länk Länk |
|
| Helan & Halvan :-) | |
|
Länk mer mer detaljer runt X1. Länk Ligger inte med under modellöversikten på bmw.se än utan under tennis-puffen på förstasidan. / Hugo |
|
| Ligger visst på bmw.se har gjort över 1 vecka :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.