AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
69.928

Svenska priser för X1 ?

Sida 10 av 10
KN
353
KN
Mercedes C-klass -15
Synd att inte BMW gjort som tex Audi på A4 och monterat en 6,5-tums färgskärm som standard. Då kan man navigera bland minneskortets filer och mappar på skärmen utan dyr extrautrustning.
Rätta mig omjag har fel (igen), men det ser bara ut att finnas ett HIFI-paket, inte stora och lilla (och special) som det brukar finnas på alla modeller?

Är HIFI-paketet = det "lilla" paketet eller är det det med DSP?
mo
128
morpe
BMW X1 S drive 20d -10
Alpinvit, Design Cool, 18", Navi Pro, Panorama
Det finns tre olika ljudpaket

Standard
Hi Fi 5500:- extra
H/K 12000:- extra

Se prislistan som finns på BMW.se

har jag fattat det rätt?
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
I katalogen finns:
676 - Hifi-högtalarsystem med 8 högtalare
688 - Harman/kardon Surround system med 11 högtalare

Bilen jag körde hade standardsystemet och det lät tyvärr ganska skräpigt i mina öron.
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Hoppsan, lite sen..
Pa
1.120
Passo222
BMW iX1 eDrive20 M-sport 2025
Pratade med BMW i dag och enligt dem kommer mer traditionella ¨paket¨ att erbjudas i vår. Sannolikt även andra tillval.
ok, det verkar inte gå att välja H/K i konfiguratorn vilket ju är lite skumt (i alla fall inte för mig).

Tycker i och för sig att lilla HIFI-paketet låter bättre än H/K, gillar inte DSP. Börjar kanske bli dags för BMW att samarbeta med någon annan HIFI-tillverkare. Undrar t.ex. hur Jaguars nya B&W-system låter [*dregel*]
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
Passo222: har också fått info från BMW ÅF att "färdiga paket" är på väg, men att dessa inte kommer vara särskilt rabatterade. Dvs. paketen blir mest till för vägledning
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.