|
Sida 10 av 10
|
|
|---|---|
| Synd att inte BMW gjort som tex Audi på A4 och monterat en 6,5-tums färgskärm som standard. Då kan man navigera bland minneskortets filer och mappar på skärmen utan dyr extrautrustning. | |
|
Rätta mig omjag har fel (igen), men det ser bara ut att finnas ett HIFI-paket, inte stora och lilla (och special) som det brukar finnas på alla modeller? Är HIFI-paketet = det "lilla" paketet eller är det det med DSP? |
|
|
Det finns tre olika ljudpaket Standard Hi Fi 5500:- extra H/K 12000:- extra Se prislistan som finns på BMW.se har jag fattat det rätt? |
|
|
I katalogen finns: 676 - Hifi-högtalarsystem med 8 högtalare 688 - Harman/kardon Surround system med 11 högtalare Bilen jag körde hade standardsystemet och det lät tyvärr ganska skräpigt i mina öron. |
|
| Hoppsan, lite sen.. | |
| Pratade med BMW i dag och enligt dem kommer mer traditionella ¨paket¨ att erbjudas i vår. Sannolikt även andra tillval. | |
|
ok, det verkar inte gå att välja H/K i konfiguratorn vilket ju är lite skumt (i alla fall inte för mig). Tycker i och för sig att lilla HIFI-paketet låter bättre än H/K, gillar inte DSP. Börjar kanske bli dags för BMW att samarbeta med någon annan HIFI-tillverkare. Undrar t.ex. hur Jaguars nya B&W-system låter [*dregel*] |
|
| Passo222: har också fått info från BMW ÅF att "färdiga paket" är på väg, men att dessa inte kommer vara särskilt rabatterade. Dvs. paketen blir mest till för vägledning | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.