|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
Ser bra ut med sevärdheterna Kulting. Det här kommer bli sköj.. det nästan så det pirrar i magen.. |
|
| Amet: Tack för det! Jag känner inte till trakterna kring Vättern, så jag har bara noterat de förslag som kommit upp här. Tycker också att det ska bli spännande!! Har lyckats få med mig en "kartläsare" också, så vi är två i min bil som är sugna på fikabröd, Amet. | |
|
Jag kommer också att ha kartläsare så räkna 2 personer på min bil //P-E |
|
|
Har ordnat tillräckligt med bullar, så det borde räcka till alla. Sedan har vi kaffe och annat gott o dricka. |
|
| Ni andra i Växjö hur planerar ni att göra dyker ni upp imorgon? | |
|
I morgon är det lördag gott folk, äntligen säger jag bara. Har väntat på denna dag så länge nu ..och vädret verkar bli bra oxå, kanon. Asken dyker oxå upp:) .. och ansluter vid Eurostop i morgon. |
|
|
Hej! Då ser det ut så här inför morgondagen. Vilken syn det kommer att bli. Ska bli kul att se! Ses på lördag morgon! Kl 9 på Eurostop i Jönköping: 1. aero tk M3 2. Wacko 323i -82 3. Z4 Maria Z4 M Roadster -06 4. 2x M3E30.se M3 E30 1989 5. Otto 750iA -95 6. AMET 525-03 7. Grabber 518i ´83 8. Magnus Karlsson 328i Touring -00 9. pgr69 Z3 M Roadster -98 10. Tompa_master z4/04 11. Team-Adolfsson 535i E34 12. Kulting 635 CSi -85 13. PEH61 Z3 M Roadster -98 14. Ove, 840i-96 15. Åke, Alpina B3 3.0 16. Michael, M3 E30-90 17. MickeBoy 328 ///M Coupé -96 18. Okvin 850iA -92 19. mv70 Z3M roadster -97 20. Elisabeth och Tomas Z3 2,8 -00 21. ASken Ansluter i Vadstena: BMWforlife Z4 3,0 Ansluter i Motala: Japmax 540iA -94 Ansluter i Askersund: Hasso 540im6-01 Förslag på sevärdheter/stopp: Omberg Vadstena kloster Motala: Cruising Varamobaden Hammarterassen Askersund: Prisutdelning frågesport. Lunch/fika i hamnen, Karlsborgs fästningstorg Hjo: Hamnen |
|
|
Oj tjena över förväntan av intresse.. värsta kul :) |
|
| Hej.vi är två bilar till som hakar på i motala | |
|
>aero tk Jag o M3e30 åker från Växjö över Värnamo o hämtar upp Ove BMW 840 o räknar åka från Mcdonalds i Värnamo runt 8 så att vi är i Jkpg kl 9. Så är de fler runt Värnamo trakten som ska med så häng på runt kl 8 vid Mcdonalds. |
|
|
Tjenare! Jag har tyvärr fått förhinder och kan inte komma i morgon. Hoppas att ni får en fin tur med trevligt väder. |
|
| satan att man ska ha så långt att åka,o regnar gör det här i söderhamn. | |
|
Var nära att det blev inställt för mig i går kväll då jag körde på en hare med z3an. Kofångaren med spoiler sprack rejält.Men har idag gjort en tillfälig lösning för att kunna köra vättern runt innan det blir byte av kofångare med spoiler.. Hoppas ingen ser imorn att det saknas en blinkers fram ;) |
|
|
: Magnus Karlsson, jag hakar på vid värnamo.. kl 8 befinner jag mig på mcdonalds där vid e4.an då =) lite roligare o cruisa upp dit ett gäng än ligga själv på motorvägen o brumma |
|
|
>Wacko Gör så! Stå på mcdonalds parkering så blir de lätt o hitta varandra. |
|
|
Hej! Det var grymt vilket intresse. Roligt att se. Jag kommer också imorgon. Ansluter från Eurostop kl 09.00. Förhoppningsvis i cabriolet, hoppas på superväder:) //Marcus |
|
|
: Magnus Jajjemen kör e36.a med en stor raketvinge på så går inte o missa hehe :) Står då vid donalds där framför entren på parkeringen kommer från ljungbyhållet så ser till o va där 8 |
|
| Det verkar som vi kommer att få ca 20 grader o vxl molnighet runt vättern imon. | |
|
Kommer nog tyvärr inte hinna åka med... blev tvungen att jobba! :( |
|
| Då va man uppe med tuppen så man hinner tvätta bilen ordentligt ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.