|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Efter kvällens succé träff i Växjö så föddes den ny gamla idén om att åka Vättern runt. Eftersom uppslutningen var så god och alla så positiva till äventyret så beslutades följande: 22Augusti kl 09.00 på Eurostop i Jönköping. Självklart kan man ansluta längs vägen eftersom vi kommer köra från Jönköping-Gränna-Ödesög-Vadstena-Motala-Askersund "Lunch" osv, finns otroligt många fina småvägar och saker att se på vägen Väl mött kommer bli om än trevligare än dagens träff | |
| låter som en toppen idé ja hakar på vid eurostop | |
| Den 22 augusti är inbokad, jag kommer:) ..hakar oxå på vid eurostop. | |
|
Låter trevligt! Jag kommer också. /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Utmärkt idé att realisera denna klassiker. På 50-60 talet tillhörde en utflykt med bilen Vättern runt det som många familjer gjorde under sommaren. Jag kommer. /Stefan |
|
|
Jag kommer den 22 augusti, jag träffs vid Eurostop kl 09. Jag ordnar till lite fika längs rundan. |
|
|
Då var det dags (igen)!!! Vi kommer självklart! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Har lagt en tråd på Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Nice! Jag kommer jag med! Behöver lufta skeppet lite... Man kanske till o med skulle lyxa till de med lite 98oktan dagen till ära! =) Hade varit kul om man hade hunnit få dit lite andningshjälp på den tills dess...typ catback... =) |
|
|
Vi hakar på! |
|
|
kommer har bokat in den 22 agu |
|
| Ska man bjuda in andra bilmärken med eller? Förtar ju lite av lagkänslan men samtidigt är det kul om det blir många, tyck till | |
| kommer | |
|
Jag tycker förvisso de är kul o träffa andra o snacka om deras bilar med, man har ju trots allt ett generellt bilintresse men har fastnat lite mer för BMW bara. Lite farligt o sätta ut hakan kanske men jag tycker nog att vi efter denna träffen kunde göra nån sån träff isf, dvs låta denna bli för enbart BMW. Samtidigt känner jag väl lite som du med aero tk, att de blir lite roligare om de blir ett 20-30st istället för 10-15... men men... There! I said it...and I stand for it =) |
|
|
Om vi skulle göra det till "enbart tyska bilar" så det kanske kan gå rätt bra ändå. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jo...fast en massa mercor.... hmmm =) |
|
|
Kal lägga en tråd på garaget.org då kanske blir vi nån bil fler... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Gör det. Vi håller oss till bara Bmw har fått lite feedback av kamrater som ska med och delvis av er så BMW kör vi på. Lägg ut lite reklam här o där alltid lockar det någon | |
|
Jag har redan lagt en tråd på garaget.org ang denna träffen, de lovade jag ju o ta hand om när vi grillade... Men jag riktade mig ju dock bara till BMW folk. |
|
|
Yes, då behöver jag inte starta en till. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Det är mindre än 3 veckor till Vätterrundan, ser verkligen fram emot denna långa tur, Hoppas verkligen många kommer.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.