AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
4.079

Vilket försäkringsbolag har du

Sida 2 av 2
Har man under 300 hk kan motormännens försäkring vara ett alt. Hade min 530 01 försäkrad på LF för 15" men gick över till motormännen för knappt 9"
Detta var för 1 år sedan.
m3
64
m3-jimmy

330d touring -04a

525da touring-06a
Vesta är bara skit när olyckan varit framme! frugan frontal krockade i 90 kmh med min 530d bilen blev skrot men frugan klarade sej med brutet revben och muskel skador i magen särtor i nacken och rygg. det tog ca 8 månader dom betalade en liten peng för bilen, ersättning för skador på frun var inte på tal om då hon har varit stel i nacken för ca 10 år sedan!
har kollar upp i princip all försäkrings bolag som finns och för min bil så var aktsam billigast... 13500 tar dom för hel försäkring... näst billigast var trygg hansa som tog 17000... och detta i Göteborg
sy
208
sysav
540iA Touring-98
Har läst alla inläggen på denna tråd. Kan ej för stå att det skiljer så mycket mellan bolagen.Som jag tidigare skrivit jag betalat för M5 e34 -92 2912 kr/år. Det är synd om er ungdomar som får betala så mycket.
sv
8
svante76
525d E61 -05
Välj INTE Länsförsäkringar! Min kompressor för nivåreglering på min E61 gick precis sönder. Kostar 11500 kr att byta. LF sa nej. BMW verkstaden hade inte varit med om ngt annat bolag som sagt nej. Det är tacken för att man har hus, fritidshus, bil och barn försäkrade där utan att utnyttja dem de senaste 15 åren. Aldrig mer Länsförsäkringar!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.