|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Sådär ja, då var även min nyckel "nästan som ny". Gjorde ett mindre mektips om det :) Länk Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
Patrik_N: Jättebra tips med läder-etuiet. Har stört mig på att loggorna på båda mina nycklar är "kantstötta", men nu kan jag både byta dem och skydda dem i framtiden. /Daniel |
|
|
Patrik_N: Hur mycket kostade etuiet förresten? /Daniel |
|
|
Etuiet var inte farligt dyrt, 124:- inkl. moms, -10% CS-rabatt :) Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
Sålde bilen för två veckor sen och hittade såklart inte loggan som jag verkligen ansträngt mig för att hitta :) |
|
|
Nån som vet om det är samma märke även till nyckeln på en e46a? Mitt ena har gulnat och det är ju inte snyggt det heller :-) Niklas Fransosen |
|
|
Strålande att det går att fixa en sliten nyckel! @Patrik_N Kan du inte skicka in ditt mektips till den officella Mektipsavd så är det lättare för andra att hitta? Länk @Fransosen Nej det är inte samma. E46:ans har en slags gummi-laminering över logon. Håller mycket bättre men blir som sagt lite gul med tiden. |
|
Roffa1 |
Det finns ett betydligt bättre och exklusivare läderfodral (äkta kalvskinn) hos ebay.com Köpte först BMW:s originalfodral (Plast) vilket snart visade sig helt odugligt, så fort man tappar fodralet så fälls omg nyckelfjärren ut och får fula slagmärken av fallet mot backen. Det andra läderfodralet är istället igenknäppt, så man trycker på fodralets utskurna symboler för on-off,osv. Det är endast vid start som nyckeln/fjärren behöver fällas ut. Kostade endast $29.00 USD inkl frakt till Sweden. Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.