|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Förr eller senare lurar han fel person får se hur länge det dröjjer. | |
|
Länk 0703468393 Länk 0739786772 |
|
|
var är redigeringsfunktionen? Är det samma Karl-Åke? |
|
|
Bild på honom här Länk Finns även adress mm här Länk |
|
|
Nu är det en Sven Anders också i farten! Jag är på jakt efter BBS Challenge fälgar till våran cab och har därför lagt in en önskas köpa annons på blocket. Fick svar omgående av en Sven Anders Borg med familj i Lesjöfors som hade i princip oanvända fälgar med contnental däck till salu. För att göra en lång historia kort så ville han ha betalt i förskott för att sedan skicka hjulen med DHL och jag gick inte med på det utan föreslog internetgirot eller bussgods med efterkrav. Då kunde han tänka sig att endast få hälften direkt och den andra hälften vid leverans. När jag kollade upp det lite närmare så finns det ingen Sven Anders Borg i Lesjöfors och när jag zoomade in däcksidan på bilderna jag fått så var det Nankang däck på fälgarna och inte Continental som han påstod. Behöver jag säga att han plötsligt gick upp i rök då jag inte ville betala någonting i förskott?.. |
|
|
Kan ingen ge honom en förtidig julklapp ett rum inom lås o bom. jag har fått bort honom rätt omgående från blocket på de annonser jag funnit.. varning på telefonnummer 0739786772 |
|
|
hejsan alla bmw ägare hehe inkl mig själv ....hade ett liknande problem från blocket för ett tag sen men då gällde det en spelkonsol. jag lyckades ochså spåra kontonumret till just norrköping men det betyder inte att han bor där han kan ju ha flyttat bara att bank numret är skapat där.. har man kontot från swedbank så kan man spårar till vilken bank det tillhör fiffigt va. hade bra kontakt med mitt lokalkontor från polisen men det verkade inte som om dom olika polis kontoren har samma kontakt. för jag hade avslutat mitt ärende då jag fick mina pengar tillbaka ,samtidigt så ringde en polis från ett kontor i norrköping som sa att dom skulle plocka in personen i fråga.. ops sa jag kommer ni redan hihi dock så avlutades det projektet bra men man vet aldrig . vi kanske skulle åka upp ett gäng och knäcka knäskålar :)))))) lycka till |
|
|
Hej! Jag har personligen varit blåögd och blivit lurad av denne person. Jag har alla hans uppgifter om adress, personnr, telefonnr, bankonto bild på hon etc. Har självklart gjort en anmälan till polisen i enlighet med lagen. tar gärna emot fler om det är nån som inte vågat eller viljat göra en anmälan. Allt jag kan hitta på denne kille är av värde, för nu har han blåst fel person. Dessutom så finns det en uppenbar hotbild mot honom på internet och det vill jag inte medverka till utan jag vill att polisen tar denne kille i örat en gång för alla. Han har blåst folk för sådana summor pengar att han kommer att få¨sitta inne under lång tid. Vi måste få bort denne typ av lurendrejare för att vi andra ärliga människor skall kunna göra ärliga och riktiga affärer på internet. Så hjälp gärna mig med rapport på saker som killen hittat på, om vi gör detta tillsammans så blir vi av med problemet på ett lagligt sätt. /Ronnie |
|
|
Får börja med att beklaga det tråkiga. Jag har sett några annonser på blocket (anmält dessa till blocket) o då har detta nummer varit knytet till annonsen: 0739786772 Detta borde blocket kunna använda för att kolla alla annonser som där det numret har medverkat i. Sedan har jag ett FSB-kontonr: 8480-6, 904867656-4. Samt att han verkar ha någon kärlek för Övertorneå, men några andra "säkra" uppgifter har jag inte, förutom att hans dialekt är från lite nordligare breddgrader. Lycka till. |
|
|
jag har inte sett något så underhållande som denna tråd :D:D Länk vilken snubbe!?!?! :p Sequentielle M Getriebe |
|
|
Länk ny annons.. anmäld till blocket. Men vad fan hjälper det? Varning på telefonnummer 0739786772 |
|
|
Känns lite "Forting" över denna annons med: Länk Micke Länk |
|
| Ja pratade med honom när han kallade sig för Kent och hade nummer: 070-7990676 | |
|
Den här känns Forting Länk |
|
| Zatzy-tråden var ju faan helt sanslös. | |
|
Han verkar inte ha blivit stoppad eller ha blåst "fel" person än. Micke Länk |
|
|
Detta måste vara Forting igen: Länk Micke Länk |
|
|
Beolab >> Det numret du har lagt ut är ju registrerat till en Kent Liljedahl i Åkersberga.. :) // Erik |
|
|
Detta är bara 1 av dom, listan på blocket skojare är lång och tråkig läsning |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.