|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Jag gillar dom men det är kul att höra andras åsikter. Min nästa BMW: Länk | |
| Ska du ha en vit? I så fall är det snyggare med stripes över motorhuven, taket och bagageluckan. Men då måste bilen vara sänkt och rulla på feta sulor. Kan se lite taki ut annars oavsett var stripesen är om bilen inte utstrålar kraft. | |
|
Vit, 18", Cab inget annat. Stripsen är ju rätt "diskreta" ändå. Inga direkt racing stripes. Min nästa BMW: Länk |
|
| Risken är att bilen kommer att se ut som en taxi eller utländsk polisbil med stripes på sidorna. Som sagt, snyggar på motorhuven och bagageluckan i så fall. | |
|
Sånt går väl att plocka bort om man skulle ångra sig va? Kan ju skaffa en blålampa till taket också. ;) Min nästa BMW: Länk |
|
| :) | |
| Utan M-Paket och cab...? Näää, usch för stripes då - köp en Performance-ratt istället, om du har för mycket $$$ :) | |
| Sahlback, bilen ser ut att bli riktigt fin. Men skippa stripes. | |
|
Vet inte. Jag tycker dom är rätt snygga. Min nästa BMW: Länk |
|
|
Sådana provade man på Ford på 60 talet så varför skall man förstöra en bil med dem i dag Köp en gammal Ford 17 M RS i så fall den kommer garanterat inte ramla xx antal kronor om man kör med den PS. M i Ford,s värld betyder inte att den är snabb |
|
| jag gillar stripsen men då behöver du pxå aerodynamikkittet till fronten.. kommer att vara diskret men riktigt snyggt | |
|
Fronten på Cabben är inte samma som den vanliga. Den är riktigt snygg som den är tycker jag. Jag skippade M-sport denna gången. Min nästa BMW: Länk |
|
| det är itne m-sport jag menar utan denna add-on spoiler Länk .. passar alltså på orginalfronten men blir mycket snyggare | |
|
Ja, den var mycket snyggare! Fast jag hade valt vita fälgar istället: Kolla denna Porsche Boxter med vita fälgar, såg den live här i Borås nyss.: Länk Min nästa BMW: Länk |
|
|
Jo, det får blir Performance Stripes och vitlackerade fälgar. Här en bild på stripesen. Länk |
|
| kommer bli riktigt snyggt tror jag.. när blir allt klart? | |
| Dom börjar skruva ihop den nästa vecka och sen ska den stå och damma i Halmstad ett tag så vecka 29 eller 30 är "lovat". | |
|
Jag har ju fått bilen nu och Stripsen kom idag. Dock hittar inte ingen som kan sätta dit dom nu i semestertider. Tips om ni vet nån i Boråsområdet vore tacksamt! Vill ju åka snyggt på semestern. :) Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
|
Hittade ingen som hade tid just nu så jag gjorde det själv. Det var ungefär som att sätta bård när man tapetserar. Blev himla snyggt! Ska fixa foton och länka upp. Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
|
Det blir helrätt med Performance-stripsen på en vit bil. |
|
|
Här en bild med stripsen på. Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.