|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
Klart skall man stanna över natten! Deltagare: 1. Tolfan e24 2. grym&elak e24 3. Freddeponken e24 4. 628csi e24 5. bmw.csi e24 6. brynet med sin fru e24 7. M635forever e24 8. A.G e24 9. 635 CSi e24 Övernattning: 1. grym&elak 2. Tolfan 3. M635 forever 4. A.G 5. 635 CSi e24 6. bmw.csi e24 Mvh / Ulf |
|
|
Det är bara att beklaga att Sverige är ett långt land, ni får klara er utan mig den här gången också, men som en liten tröst så kan ni kolla på dom nytagna bilderna jag har lagt ut på "mina BMW". mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
|
Klart skall man stanna över natten! Deltagare: 1. Tolfan e24 2. grym&elak e24 3. Freddeponken e24 4. 628csi e24 5. bmw.csi e24 6. brynet med sin fru e24 7. M635forever e24 8. A.G e24 9. 635 CSi e24 Övernattning: 1. grym&elak 2. Tolfan 3. M635 forever 4. A.G 5. 635 CSi e24 6. bmw.csi e24 7.Brynet med fru E24 + singelmalt. /Jonas B. |
|
|
Snygg bil Goocart: Med det aliaset borde det vara lag på att dyka upp =) Härligt Brynet. Alla: trevlig midsommar! "ses om ett par dagar" /Sill&Nubbe |
|
| Hej på er grabbar jag hakar gärna med på kalaset eller mötet i Örebro. Om silverpilen är körbar kommer jag med den. Bor själv i Nora en halvtimme från Örebro centrum behöver därför ingen kudde i Örebro. | |
| fan det låter klockrent ju! | |
|
Hallå i värmen. För er övernattare: skulle ni tycka om att "dagen efter" ta en tripp på en kurvig väg, i fin natur och avsluta med en fika någonstans i arboga trakten? Ska i veckan kolla lite hotell/priser samt gargage-möjligheter. Om ni inte vill stå utanför mitt hus =) Nu ska jag bada =) /B |
|
|
Om inte Arboga är ett måste kan jag rekommendera en tur norrut från Nora efter sjöarna där och åter mot Nora för ett stopp på torget och avnjuta Nora glass - hemgjord och världsberömd. rmp |
|
|
Har vi bokat exakt datum? Tror inte nån tripp dagen efter är aktuell för mej...då ja har en bit att åka. Putsa lite på bilen mellan baden Bosse, bra för brännan ;-) //Magnus Tolf |
|
| Tolfan...trippen till arboga är på din väg hem=) | |
|
Freddan: mm iof dock rädd att du inte hänger med...mohaha =) //Magnus Tolf |
|
|
Hej alla semesternjutare... Ville bara ha upp tråden igen och säga att gocartbanan är bokad! Jag har bokat "stora racet" (Länk för 15 - 20 personer =) Jag ska kolla slott, hotell och garage i veckan. Återkommer /B P.S Skratta du tolfan. Du lär bli ifrånåkt så det ryker ändå =) |
|
|
Bosse din kassa länk funkar inte=) hehe! Jag är kass på gocart så jag kommer bli frånåkt men det bjuder jag på. |
|
|
alla lösa går om... Länk Varför tror du att du är bjuden freddan ?!? =) Kom i veckan så tränar vi en runda Jag var och provkörde för en månad sedan och fick månadens snabbaste tid. Det var den 1:a dagen i månaden och tiden stod sig typ en kvart hahahahaha |
|
|
Nä nu blev kag ledsen=( MMM får nog träna annars kommer det sluta i fållan om jag ska vara ärlig...suck! Ni som har nära till strängnäs får ju gärna komma på våran slagstaglassträff i strängnäs den 2augusti...klockan 15:00 ...karavan från eskilstuna kommer ske...samling qstarmacken vid ekängen klockan 14:30 och sen åker vi 14:45 i samlad trupp...ni som vill hänga med hojta till mig här så ger jag mer info. träffen slutar när man själv vill.... Mvh Fredde |
|
|
När och hur betalar man gocarten? Blir det på plats? Jag tänkte försöka titta förbi och äta glass på söndag:-) Sedan tänkte jag åka till Ulva kvarn på söndag kväll 4/8 (se tråd på träffar och sammankomster), någon som har lust att hänga på? vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
| Ulva på tisdag 4/8, inget annat :-) | |
|
Gocarten betalas på plats. vilken söndag?? |
|
|
är det bara jag som är trög eller har ni inte bestämt datum ännu? om inte.. kan ni ordna de riktig i början av augusti? eftersom den 19 augusti börjar jag studera i gävle och kommer att flytta dit några dagar före.. så helst före de där skulle kunna vara bra.. annars tror jag inte ja kan komma, men ni får ta massor med bilder så ja kan kika på sen ;) MVH Farre |
|
|
G & E: Jag svarade på Freddeponkens inlägg när jag skrev söndag, det är nu på söndag, 2/8. /F |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.