|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
Håller nog mer åt centalare sverige typ som G&E säger Örebro ligger bra till för de flesta,fast Västervik ligger ju vid havet...... Mvh Jonas B. |
|
|
Brynet: De var min tanke oxå, fast undrar om inte Jönköping tex ligger mer centralt i Sverige med tanke på vart folkmängden bor!.. Havet är de bästa..kanske med en räkfrossa med båt på 2,5 tim eller middag på nån av ö-restaurangerna =) //Magnus Tolf |
|
| jag finns i falkenberg. en fin sommarstad med motorbana:) och en jäkligt fin strand!!! ligger ju bra me 10 mil från gbg!!;) och då jag inte har körkort för tillfället så vore de ju lysande kan komma på farsans bärgare:) ha ha ha mvh mölle | |
| Patrik är det du som tar det demokratiska valet om ort och datum? | |
| Hmm...Falkenberg är inte hellr någe dumt förslag =) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag ser helst att det är inom 25 mils radie från Stockholm,då jag mer eller mindre känner mig handikappad efter längre resor med M635:an. =) Örebro tycker jag spontant låter som en bra plats. Tyvärr blir väl inte alla E24 ägare som är intresserade av träff nöjda över det slutgiltiga valet av ort,men vad gör man!? Mvh Patrik |
|
För mig gäller detsamma, hyfsat nära Sthlm (typ Mälardalsområdet) och då bara över en dag. En hel helg tar nog tyvärr alltför mycket av den värdefulla fritiden man har... /p |
|
|
En kontroll: finns det intresse av att ta med lite e34 m5 folk från e35m5.se? Har nämligen talat lite med Cvitan. Han och några till är också intresserade av en träff med gocart och grillning. Vi kanske ska utmana dem och köra teamtävling? Hur gör vi med stackars Patrik som inte kommer kunna välja vilken av hans fina M-bilar han ska ta, stackars sate =) mvh /Bosse |
|
|
Har det slagits fast var det hela blir av?? Är lite intresserad av datum med för planering av semester mm. Mvh Jonas Brinell |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag har föreslagit v.35 och 36. Ska vi spika ena veckan av dessa?? Och jag tycker Örebro låter bra. Bara för mig och leta fel på kärran,så den är i ordning tills dess nudå! Mvh Patrik |
|
Hej, Örebro är kanon. Vecka 35, dvs lördagen den 29 augusti skulle passa mig, då jag är upptagen lördagen därefter 5 sept och även lördagen därpå, den 12 sept. Mvh / Ulf |
|
| blir ju skitbra! kommer om allt är okej. 29 augusti låter ju nice! | |
|
Då lägger ja in om ledigt lörd-sönd v35. Aktivitet? blir det fru-vänligt? Hon åker gärna med när man ska lufta E24.....(gillar goocart åka bla.) Mvh Jonas Brinell. |
|
|
Trevligt då bokar jag sol det datumet =) Förslag på start tid och träffpunkt, 14:00 och vid svampen (går ej att missa) för gemensam avfärd till gocart banan. Vad gäller aktiviteter så är följande givna: Gocart (Länk Grillning med sjöutsikt (knytis) Förslag på flera aktiviteter: Fotning/fika vid slottet åktur på lantlig väg krokig sådan (rekomenderade av mc-folk (mig)) Pub + wirre(provning) för de som stannar över natten (ska jag försöka boka slottet behöver jag antal intresserade) Fyll gärna på... Det är inget av det som bör vara ohälsosamt eller förbjudet för fruar =) |
|
|
Hittar du bra hotell så bokar jag 2 pers direkt. / Jonas B. |
|
|
Örebro 29de augusti passar bra för mig med. MVH Matti Isokangas. 628csi |
|
|
låter som ett bra val! Ska vi "annonsera" lite med ett PM till alla e24 ägare här, garaget och bmw cs hemsidor? Jag vågar nog säga att ja kommer iaf =) //Magnus Tolf |
|
| fan vad kul boys=) vi gört! men whiskyprovningen överlåter jag till dom vuxna=) | |
|
Vi drar ihop en liten lista då=) jag gillar listor. 1. Tolfan e24 2. grym&elak e24 3. Freddeponken e24 4. 628csi e24 5.bmw.csi e24 6. brynet med sin sambo e24 7. M635forever e24 Om det är fler som är sugna så kopiera lista, lägg in er. |
|
|
Jonas B. Är det något örebro inte lider brist på, så är det hotell =) Tyvärr har jag inte nyttjat något. Ett finare ligger åvanpå puben. Kan kolla pris där. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.