|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Liten uppdatering: Tog loss dragbalken från bilen för att ev svetsa alt. reklamera den men innan jag gjorde något av detta, tog jag vägen om bilprovningen o bad dom kika på den. Killen där kunde hålla med om att där fanns glapp sidledes men det var inget som dom skulle ha slagit ner på!! Bilprovningen tillåter glapp på 4mm vid kulan sidledes (åtminstone på denna konstruktionstypen ). Kan också tillägga att den ibland, och allt oftare, när jag testar så nyper den allt hårdare så att glappet minskar till kanske ca 1mm vid kulan. Ska försöka smörja den rörliga mekanismen o sen fetta in alltihop så ska de nog bli bra / Magnus |
|
|
Det blev aldrig bra , så Bosaldraget skickades tillbaka o ett Thuledrag införskaffades istället. Inget glapp! :) Men nåt ska det ju va, så även med detta. Kulan sitter för HÖGT! Från mark till centrum på kulan 48cm obelastad (org fjädrar o däck) Inte så bra när boggiesläpen är kopplade. Vad har ni för höjd på era krokar? Abbe, du har ju också ett Thule , har du något mått på höjden? Mvh Magnus |
|
|
Mins inte vad jag har just nu, återkommer om det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.