|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Blev visst samma bild... :( Där det står Tumba och det finns ett litet flygplan är iaf Tullinge... |
|
|
Blev visst samma bild... :( Där det står Tumba och det finns ett litet flygplan är iaf Tullinge... Är lite osäker på deras öppet tider dock... |
|
| Vi blir nog ett tokigt gäng som åker ifrån sandviken. svårt att tänka mig att nån av dem skulle ha nåt emot en träff eller en fika. =) | |
| såg ju nu attd et var fjolårets...*rodnar* då var vi inte med på fika ;) hoppas det blir det här året oxå då *skrattar* | |
|
rally_babe : som du ser så är posten om tullinge från förra året :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
LOL : Nu var jag lika snabb att fatta som rally_babe :) Bilda klubb kanske. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| *skrattar* ja du är så välkommen in i de "yrare än yraste" klubb..här försöker vi att övervinan våran yrhet och vårdslöshet | |
|
Asken! Bra tillfälle att testa tigern? |
|
|
Tullinge! Hur blir det i sommar och framöver, hörde att flygfältet skulle läggas ner och det skulle byggas bostäder där i stället! Att folk inte vill ha flygplan surrande över hustaken färstår jag (bor själv i Bromma) men med bostäder på banan går det ju inte att köra race! Jag skrotar gärna Bromma och Tullinge flygplats och bygger lite bostäder i området men behåller gärna landningsbanan fär raceing. Vi har ju ände Arlanda med ny terminal och massor av förluster, hjälp dem i stället. Jag ska försöka komma, ev. så ska jag på brällop då men med lite tur så var det helgen innan. (Man håller ju bara reda på sånt som intresserar en = 15/6 Tullinge). /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
I'll be there! (knappast på banan dock..) /eFx |
|
| verkar som om jag har gjort fjolårets tråd intressant igen *skrattar* | |
| Blir kul att se hur många du lyckas locka dit, den 15/6...2003 Heh... | |
| *lol* ja då e man ratad från den här siten sedan ...hahahaha | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.