|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hur många ska till Tullinge den 15: (många antar jag) ? Och blir det någon naturlig samlingsplats för BMW fantaster med fika etc ? Vore juh kul att ha en liten "miniträff" efter racen så man kanske får se alla ansikten på de som skriver och deras fina bilar :) cruZZe | |
|
Jag hade gärna åkt dit om det inte hade varit ca 50 mil emellan.. F*!n med.. Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
|
jag ska dit i alla fall... har inget emot att vara med på en fika! Ska det vara på det viset?! |
|
|
Någon som har lite bra lokalkännedom om trakterna runt Tullinge kanske skulle kunna tipsa om nå´t bra ställe att kanske träffas på ca:30-60 min efter racet (beroende på hur lång tid det tar att ta sig ut osv) för att träffas o snacka lite skit och kanske spana in varandras åk samt olika tekniska lösningar vare sig det gäller trim eller styling. Detta är dock bara en ide från mig och nå´t som jag tycker vore sköj. cruZZe |
|
|
Jag kommer till Tullinge, ska förmodligen köra oxå. Några fler av er som ska köra? Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
Njae köra blir det inte för min del. Pärlan min är juh helt original och jag har inte heller haft den så länge än (1 månad) :) Hoppas dock att syclon-robban dyker upp, vill gärna se hans starter live. cruZZe |
|
|
Jag ska dit, men inte köra, bara ställa ut. Vore kul att samlas lite efter. Hur är det där bilarna ställer ut, står inte BMW ihop där också? |
|
|
Ska inte köra men ställer nog ut bara. I emmaboda så stod bilarna huller om buller. Vore kul att samla alla bilar märkesvis. ** be as free as you want ** |
|
|
Ingen som vet ett fik i närheten ? Någon som bor i Sthlm/Tullinge kan väl säga ett bra fik eller kanske bara en stor rastplats. Vor som sagt kul att spana in andras bilar lite op snacka lite skit. Om vi sen vart ett gäng som åkte E18 uppåt via Västeråshållet vore det inte alls trevligt att cruisa i lagom takt en bunt najs bilar :) cruZZe |
|
|
Uppåt via Västerås EFTER racet och kanske den lilla fikan skulle det kanske stå oxo. cruZZe |
|
|
Jag är anmäld och klar för att köra. Egentligen inte min grej, men varför inte prova? Ett alternativ är att ses tidigt på morgonen. De öppnar 7 och serverar frukost. Funkar det? De som kan, kör. De andra putsar.... |
|
| Behöver man anmäla sig om man ska ställa ut? | |
|
Hej. ///M: Jo, det måste man. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Det gick bra att anmäla sig på plats sa dom när jag mailade dem. | |
|
Det går bra att anmäla sig på plats för att ställa ut, kan nog va en fördel att va där tidigt då. Själv ska jag ställa ut en min M3 E30, så ser ni en vit räserbil som ser bra ut så kan ni ju heja! Nån som har nåt tips på hur man gör om man vill komma kvällen innan. Kan man sova där på nåt sätt? |
|
|
Hej hopp! Jag bor i Tullinge men jag vet inget bra fik där man kan träffas om man blir många bilar. Kan kolla runt lite.... |
|
| Jag och polarn kommer med varsin m3:a, Tänkte ställa upp och köra först men har inte råd att byta koppling innan löning, inte så lyckat att köra på strippen med slirande koppling, man ska ju hem också. | |
|
maol : kolla gärna upp nå´t stålle som ligger hyffsat nära. Måste juh inte vara ett fik .. bara nåt litet najs ställe man kan svänga in o träffas lite efter racen :) Vore najs. cruZZe |
|
| Jag kommer och ska köra... | |
|
Mr NOS: Har du gjort något mer med motorn, eller laddar du bara på med gas? Ska det vara på det viset?! |
|
|
Grabbar... Jag rekommenderar Rosenhill cafét till er fika... Åk söderut från Tullinge ner till 257:an, tror jag det är. Ta höger på 257 och åk till macken som ligger i nästa t-kors och ni är där. Ska försöka länka in bilder... Länk Länk Vid Norrga ligger Rosenhill. Dessutom är vägen dit J-VLIGt underhållande ;) Själv kommer jag sitta i en solstol och njuta av spektaklet från ringside... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.