|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej alla E24 ägare! Jag funderar på att ordna en till E24.Och eftersom jag bor på Åland så tänkte jag: "Varför inte ha de här på Åland" Tiden har jag inte bestämt ännu men ni kan komma med förslag så tar vi den tiden som passar de flesta. Helst i juni, juli eller senast i början av augusti. Vad tycker ni? MVH Farre | |
| Jag är intresserad. v -29 ser nu ut att funka. | |
|
Tycker de låter kanon... Blir de mitt i veckan så kan de nog lösa sej =) Klart intresserad!! //Magnus Tolf |
|
|
bor också på Åland med min e34 M5 3.6 l så jag är med på det om det är rätt datum i augusti. |
|
|
Jag är intresserad, men v29 kan jag nog inte. vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
V.29 kommer jag att vara på Åland oavsett. Men troligtvis kommer jag att ta med m5:an dit. Mvh Patrik |
|
Okej..De flesta helger passar mig.. V29 den 18 då isf? för jag tror att de är bäst om man har de på en helg dag. eller vad säger ni? Gatzile: kul att du hittade hit=) klart du ska vara med M5an=) Patrik: härligt! men kan du inte ta M635an? MVH Farre |
|
|
v29 den 18 går bra för mig.. Drive like you want. |
|
|
va inte så många intresserade:s Burn baby burn |
|
|
inga flera som är intresserad? va inte Ando intresserad?? Kom igen nu grabbar! :D MVH Farre |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ta de lugnt grabbar! Det är ju semestertider.....och alla måste ju rätta sig efter vad sin äkta hälft har planerat! ;) Mvh Patrik |
| Vore häftig med en träff på Åland; v29 verkar passa mig. | |
|
Vecka 29 passar mig, fast preliminärt får jag nog säga att 70 mil är för långt! Får se om det kliar i bilkörartarmen när det börjar närma sig. Hade varit kul att se Åland. |
|
| Ja, det enda man ser av åland är annars från storbåten. Den måste tydligen lägga till där för att spriten ska förbli skatte fri. Det ska bli kul att "gå" iland. | |
|
kommer ni 70 mil så lovar jag att köra minst lika långt om d händer någe där:P Burn baby burn |
|
|
Nu är vi 4 stycen! Magnus: passar den 18onde för dig? Grym&Elak: se till att fredde kommer med! ;D 635CSi: synd! det skulle vara kul om du skulle ha varit med! A Lind: klart du ska till Åland! gatzile: Vi kan ordna så att vi kan köra en "runda" där det finns fina utsikter och sevärdheter:) MVH Farre |
|
|
yes det kan vi ska vi planera någe nu nästa vecka? vi kan juh fast köra en runda o se. E24 alpina hmm vem är du då? för jag vet inte:) Burn baby burn |
|
|
gatzile: Jo det låter bra! Blir nog bäst om vi kör en sväng=) Hmm vem jag är.. Jag heter Farbod men kallas Farre, går bilmeck(inte så länge till) tar examen nu på fredag. Bor i Strandnäs, Mariehamn. Och fyller 20 nästa vecka :) Egentligen vet jag inte heller vem du är.. har bara sett dina inlägg på motorportalen och vet att du har E34M5=) MVH Farre |
|
|
Fredde: Jag har tingat mitt passagerarsäte åt dig + en öl på färjan =) Alpina: klart <=) |
|
| Hej, Intresserad men kan inte föreslagen vecka. För mig hade det passat bättre med första helgen i september / Ulf | |
|
bmw.csi: Hej! riktig synd! Men troligvis är jag inte kvar på åland i september för då skall jag kanske flytta till sverige, därför vill jag gärna ha de i sommar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.