|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ett stort fel som jag la märke till att de svenska skrutthandlarna gjorde ofta var att de hade lägre priser här hemma på sina importbilar än vad de kostade om man handlade själv i Tyskland ( hur det nu gick ihop?) enligt prisstatistiken. Det är ju hyffsat lätt att kolla och kan ju vara en varningssignal. Annars tycker jag att en import e46 kan vara klockrent att köpa då det är som sagts innan mycket bättre utbud av välutrustade vagnar, typ navi, taklucka och annat lull lull. Själv haft en 325it, men där hade jag ett långt samtal med killen som tagit in den och som själv ägt den 3år här hemma och det gav mig en bättre magkänsla än de bilar som enbart tagits in för att säljas vidare direkt. |
|
| Jag har hört av väldigt många att det är inte i utlandet när dom är på väg att importeras som det fifflas med bilarna utan det är när dom hamnar i Sverige så en svensksåld kan ligga lika illa till... Har en import själv som inte jag har importerat och jag har inte heller något negativt att säga.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.