|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ni förstår mig, jag kan andas ut.. trodde det skulle komma massa kritik och då fäller man ju ut taggarna automatiskt. Blir inga modifieringar av bilen, utan förbättringar texnya bussningar osv. Alpinan kommer i princip bara rulla på bana, jag har bilar så jag klarar mig i det vardagliga. Men att åka en liten sväng en lördag förmiddag som idag kan man ju kosta på sig i pärlan. www.byebyepolizei.se sidan för dig som gillar bankörning |
|
|
Nu står den iaf på verkstad för kamremsbyte, bussningar osv.. Kommer nog bli en bra bil när den kommer tillbax. www.byebyepolizei.se sidan för dig som gillar bankörning |
|
|
ted81: Sålde du inte bilen vidare? Om inte så har jag säkert en som är intresserad. Mvh Tobias |
|
|
tobias : nej den är kvar i min ägo . fick några bud på den men sitter inte i någon sits där jag behöver ha loss pengarna. nu blir ju alla slitdelar bytta, så skall den säljas nu så skall jag ha bra betalt ;) du kan väll maila mig på ted@byebyepolizei.se så kan vi diskutera vidare. Mvh Ted www.byebyepolizei.se sidan för dig som gillar bankörning |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.