|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Köp och njut! Man lever bara en gång! //Janne |
|
|
På lördag blir det liten genomgång av bilen. Hoppas vi inte hittar något större fel... Vilka linjer, vilka former! Gillar skarpt inredningen som jag tycker matchar den svarta lacken. Länk Länk Länk |
|
|
Hej Hoppas att det blir affär för dig :) Jag har samma färgsättning på min inredning och undrar vad det är för fabrikat på golvmattorna och gärna vart de är inköpta ? Kanske du kan kolla upp det till mig, gärna ta en närbild på texten på mattan. Dom passade väldigt bra med den röda kanten runt. Lycka till ! /Anderz3 |
|
|
Kolla länken så ser du hur min inredning ser ut. /Anderz3 Zätan: Länk |
|
|
Tack och grattis till en snygg bil! Så fort det lilla livet är i min ägo skall jag kolla om det finns någon tillverkare-info på mattorna. Jag håller med dig, de är riktigt snygga och ger ett ombonat intryck. |
|
|
Så var man då lycklig ägare till en Z3 3.0i. Vilken bil, så skön både att köra och beskåda :) Motorn skall vi inte tala om, har aldrig haft en bil med bättre egenskaper - helt underbar. Anderz3: Tyvärr är där ingen info ang mattan. Här är en länk till en bild men antagligen har de kommit med bilen från Tyskland. Länk |
|
| grattis till en mycket snygg bil.. :D gillar med inredningen och som du säger så matchar den lacken :D | |
|
Grattis till köpet, du kommer att bli nöjd, även fast det "bara" är en 3.0 :-))) Jag har haft min i 6 år nu och kommer inte att sälja den... /P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.