|
Sida 8 av 25
|
|
|---|---|
|
Har ett set helt Style 225M. Fram 18x8 och 18x8.5 bak. Passar 1-Serien och 3-Serien. 8500kr. |
|
| More>>>> Jag är spekulant på dina fälgar hör av dig till jfapeppe@hotmail.com | |
|
Jag kör en E92 335i har Stjärneker 230 som sommar fälgar. Jag är intresserad av att köpa bmw m6 replicor. Vill ha 8,5 tums fram och 9,5 tums bak. Men vad för ET ska jag ha? Något mer man bör tänka på? Vart kan man hitta bra kopior? Hur mycket tror ni man kan få för Stjärneker 230 med helt nya bakdäck som inte ens är monterade samt framdäck som har ca 6-7 mm. Bridgestone RFT däck runt om även de nya bakdäcken är Bridgestone RFT. |
|
|
Jag sålde mina 230 för 6000 utan däck men alla 4 var kantstötta och skrapad. Beror på hur dem ser ut. Kanske 10.000 + 1000 per däck? Du kanske lycka att sälja allt för 12.000/10.000 totalt. ET ska vara 35 fram och 33 bak. Det är perfekt för e92 med 8,5 och 9.5 J. |
|
|
sevak>> du vet väl att du hittar allt på e90? ;) Länk optimalt för din bil är c:a et 35 fram och 33 bak |
|
|
Bara som ett tips i denna tråd som handlar om snygga fälgar till E9x. Jag har lite replikafälgar till övers både M3, M6 med flera så PMa mig vid intresse. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Ingen av mina fälgar är kantstötta. En har ett litet litet skrapmärke i lacken bara men ska lämna in den fälgen på lack. Får se hur de blir. | |
|
Jag söker efter en uppsättning BBS LM kopior, nån som har nåt? Mvh |
|
|
krigge>> jag hade köpt av Zoeb på wheeldude Länk |
|
|
Eller ännu hellre på Länk , så slipper man tull, moms och svindyr frakt. MVH Christofer |
|
|
Om någon är sugen på Stjärneker 230 med helt nya bakdäck som inte ens är monterade samt framdäck som har ca 6-7 mm så är det bara skicka ett Pm. Bridgestone RFT däck runt om även de nya bakdäcken är Bridgestone RFT. 225/35-19 255/30-19 |
|
| crille82>> har du köpt av dom tidigare, i så fall hur mkt billigare är dom på frakten? | |
|
bomis: Jag har handlat av dom, prata med Mark. De råkade skicka fel fälg första gången, men det löstes snabbt och enkelt och jag fick ersättning för mina utlägg. Jag betalade 950 GBP + 65 GBP frakt för Linea Corse Leman 8,5*19 ET30 + 10*19 ET22 . 1015 GBP är ca. 12000 SEK med dagens kurs. Wheeldude tar enl. uppgift 400 USD i frakt till Sverige. Det skule isf innebära att det kostar ca. 16000 SEK inkl. tull och moms. Sen tar ju frakten ganska lång tid från USA. MVH Christofer |
|
|
Någon som vet vad ET är på style 230? Funderar på att lägga en beställning på 19" m6 fälgar. Om jag väljer ET 35 fram och ET 33 bak kommer de sticka ut lite mer än original? |
|
|
Hitta nu att original ET fram är 37 och bak är 39. Om jag väljer 35 fram och 33 bak kommer de ta i någonstans och kommer de sticka ut mer än original så de ser lite brutalare ut? |
|
| 35 fram och 33 bak är perfekt Sevak, jag har detsamma. | |
|
här bild: Länk Länk Länk |
|
| Ser perfekt ut. | |
| Är det samma tillverkare av alla Lemans kopior. Jag har hittat en uppsättning för 649£ inkl. frakt men det är inte Linea Corse (antar jag). | |
|
Sevak: Pm:a pris på dina 230! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.