AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
135.894

Snygga 19" fälgar till E90. några tips?

Sida 1 av 25
De
87
Deko
BMW 330i - 07
Hej.

Är ny här på autopower och har nyligen köpt en 330i - 07..
Jag har suttit och letat i timmmar efter snygga fälgar som skulle passa min svarta 330 men har blivit så förvirrad av alla fälgar som finns så tänkte kika med er här om ni har några tips på fina fälgar som skulle passa på bilen.

vore väldigt tacksam för det.

Mvh
m3 kopior skulle passa väldigt bra.. vad är det för färg på din bil?? har du lkanske bild??
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
Länk

Köp dom av mig då??
20" Dotz Roadster BL sprillans nya med nya däck... Skulle passa som gjutet på din E90. Kan visa en bild på hur dom ser ut på en svart Z3 Roadster....
Länk
De
87
Deko
BMW 330i - 07
jerry har du någon bild på dem fälgarna?. bilen är svart ska bara lista ut hur man lägger up en bild =) hehe.
De
87
Deko
BMW 330i - 07
Nikeman va har du tänkt dej för fälgarna då?..
Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
Står ju i annonsen som är inlänkad också! :)
De
87
Deko
BMW 330i - 07
ok dem såg riktigt stora ut på Z3an hehe.. ska tänka på de försöker se så många fälgar som möjligt har även kikat på M6 fälgarna som såg riktigt bra ut på E90 men vet ej vart man får tag på sådana..
här är länk till bilen Länk
dackgrossen.se har m3-fälgarna samnt m6 m.m... skulle nog passa bra med svarta fälgar med kromad kant på din bil
Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
Svarta fälgar med kromad kant är sååå "2006"...

Tvärt om is the shit nu =) Eller färgad kant på annat sätt.

///Niklas "NIKEMAN" Johansson
De
87
Deko
BMW 330i - 07
Jerry är det bara att ringa dem då eller? för jag hittar dem inte på deras hemsida. har också tänkt på svarta fälgar men e rädd för att de ska bli för mycke svart. ljusare fälgar gör så att fälgarna ser större ut på svart bil enligt mitt tycke då.. länka gärna till några snygga fälgar. som sagt har kollat runt så mycke på fälgar nu att ja blivit helt förvirrad de finns en jungel av dem =)
deko.. dem har nog inte kvaar dem tyvärr
De
87
Deko
BMW 330i - 07
ok de va inte bra..:( svårt att se vilka fälgar som passar på min bil finns inte så många bilder på nätet där man ser min bil med fräcka fälgar..
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Dessa är riktigt schyssta: [url=Länk

Mvh
Viktor

www.schmiedmann.se
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Länkade fel...

Här är rätt: Länk

Mvh
Viktor

www.schmiedmann.se
De
87
Deko
BMW 330i - 07
Dem va inte helt fel Viktor . vart kan man få tag på dem? gillade dem M6 fälgarna från länken du skicakde först =).. vet du möjligtvis vart man kan få tag på dem fälgarna?.
fa
85
faca_57
530 iA M-Sport - 2006
Lånar detta inlägg lite. Är också väldigt intresserad av M6 fälgarna! Köpte mina förra på däckgrossen förra året men det verkar inte har kvar dessa.
Söker ivrigt!
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Det är original M6 fälgar Länk

Mvh
Viktor

www.schmiedmann.se
De
87
Deko
BMW 330i - 07
dem e juh så klockrena =)

nu tänkte ja juh mer på replika eftersom ja inte har tänkt att lägga ut så mycke pengar på fälgar :P. du kanske vet vart man kan få tag på replika fälgarna?

Mvh
Dennis
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

M225. Originalfreak som man är...
Länk
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Har sett en del replikor på blocket och ebay.de eller ebay.com

Svårt att hitta företag som säljer kopior då Bmw inte tvekar på att stämma de företag som gör det =)

Mvh
Viktor

www.schmiedmann.se
Ett annat originalalternativ, Stjärneker 230: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.