|
Sida 7 av 25
|
|
|---|---|
|
Nice nice vad ligger dem på ? Men vet inte blev lite skeptisk över kopior efter man hört att dem inte håller så bra. Det var en av anledningarna till att ja inte köpte annars hade ja nog köpt dem för dem e riktigt snygga.. |
|
| Vad får du lägga på csl fälgarna, Enrita? | |
| Priset är i länken inte fått frakt pris ännu | |
| deko>> snygga! vad får du betala? | |
| enrita>>>Har du tittat på dessa VMR fälgar 900$ Länk kan vara ett alternativ | |
|
Bomis>> Du menar dem fälgarna jag köpte till min bil?.. |
|
|
Hej hej! Lånar denna tråd igen. Ligger inne med en beställning på modbargains (M6or) FRAM 19"x8.5" ET35 och BAK 19"x9.5 ET40. Kommer förmodligen köra 235/35 fram men undrar om jag skall köra 265/30 eller 255/30 bak? Kommer fälgen vara för "utsatt" med 255? Jag hade gärna tagit 265or men eftersom jag kör ofta med folk bak så kan det ta i har jag fått höra. Bilen är en E46 CAB -05a M-SPORT. Skulle uppskatta svar snarast, måste lägga beställningen inom kort varsel. Mvh Adel |
|
|
Ok beställd mina CSL fälgar nu. kostade 1300 USD inkl. frakt till flygplatsen. VMR fälgar har inte detsamma finish och quality som Alufelgen. |
|
| faca>> på 9,5" måste du köra på 265/30 med 255 så kommer däcket inte täcka/skydda fälgkanten dvs dom blir alldeles för smala... | |
|
m5 Replicor Storlek 19 " ! Jag har inte sett något snyggare på e90 och har givetvis skaffat det till min pärla. =) Så klart lika snyggt på en e91: Länk ////Martin |
|
|
Ska tillägga att jag köpte dom i nyskick för 8 tkr inklusive Khumo däck... ////Martin |
|
|
här lite bilder på mina nya Alufelgen CS7: Länk Länk Länk Länk |
|
|
Kan ordna fram CSL i 19"x8.5, 9.5 ET20 eller ET35 för 9900kr med frakt. TUV, ISO och VIA certifierade. Har även M5, CSL mm. Även Audis senaste modeller. |
|
| kanske om du berätta märke på replicor är folk mer interesserad..... | |
|
T ex Velocity och Linea Corse som ses som de största på replika hjul får ju sina fälgar tillverkad i Kina alt Taiwan. Sätter eget märke på fälgarna och säljer för högre pris. Har själv haft Velocity CSL 19" på min 120d, bra fälgar helt klart. Hjulen jag säljer är minst lika bra om inte bättre fast till mycket lägre pris. Är Velocity TUV, VIA eller ISO XXXX certifierade? |
|
| >>>> Enrita snygga fälgar, kunde de göra någon bra deal på Alufelgen eller fick du standardpris? | |
|
fick Summer Special price 999 USD Länk Fälgarna är otroligt fina, kostar ingenting om man kolla på detaljerna. Fick betala mycket is skatten och Tull typ 3000 SEK , transport runt 400 USD till Arlanda. Fortfarande billigt om man tänker på hur dem ser ut. |
|
|
Windsor håller med dig 100% snyggaste fälgen till e90 är m5 replica, och för 8 k vilket kap... "BMW när du älskar att köra" |
|
|
Haha, ja eller hur Andreas? Jag är mycket nöjd. ;) ////Martin |
|
| jag sàljer mina style 230 nu.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.