|
Sida 6 av 25
|
|
|---|---|
| deko>> kopior håller tyvärr oftast inte särskilt hög kvalité tyvärr... | |
|
Bomis >> så dem skulle inte ens hålla ut under sommaren bara? tänkte mer köpa dem som tillfälliga.. |
|
|
Ne nu får det bli ett snabb köp tänkte ringa imorgon angående dessa Dotz fälgar se längst ner på länken Länk vad tycks? får svar imorgon om dem kan få fram dem nästa vecka.. |
|
|
Dotz Mugello är en väldigt fin fälg. Passar bra både på E90 och E46, jag hade absolut kört på dessa då du fördmodligen kan köra 9.5" bak. På min E46a för jag endast plats med 8.5" bak av just denna fälg då 9.5" har ett ET på 32, vilket är lågt, annars hade ju jag lätt kört på denna jag med. Lycka till, glöm inte att lägga upp bilder! Själv söker jag ivrigt efter fälgar! |
|
|
Annars finns ju mina kvar för omgående leverans med sprillans nya fälgar och sprillans nya däck ;) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Nikeman>> Vad är det för några? Var det tal om Dotz Roadster? Bredd, et mm? |
|
| >>Nikeman Dem är ju inte direkt sprillans nya =) sprillans nya är när dem inte är testade och fortforande oäppnade i kartong det är att vara sprillans nytt ;) | |
| enu ett dåligt svar får man, dem har inte 9.5 i lagret bara 8,5 nu börjar jag bli smått irriterad börjar få panik......8,5 runt om hade det sett bra ut eller hade det varit helt tokigt? | |
| det beror på om du vill ha detsamma däck back och fram? | |
|
Deko: Nja eftersom att dom inte ens rullat 1km så är dom sprillans nya. faca_57: Dotz Roadster BL i 20" (20x10" bak så dom är för stora för din E46 tyvärr). Deko: 8,5" är synd på en E90 eftersom att dom är gjorda för fetare hjul bak. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Ok! Har lite samma dilemma som Deko. Egentligen vill jag ha 9.5" bak med lite fetare däck då jag tycker alla bimmers både ha det. Men de fälgar som jag är ute efter finns tyvärr inte några konkreta alternativ. Är som sagt intresserad av antigen: M3 EVO 8.5" runtom M6 8.5" runtom (modbargains har 9.5" med ET40, funkar det på min E46?) Dotz Mugello 8.5" runtom (finns i 9.5" bak men ET är lågt för min bil, vilket är jävlgt synd) Vad göra? Tips/förslag? Mvh |
|
| någon som vet några fler snygga fälgar som skulle passa på en E90 som man kan få tag på inom 3 veckor.? | |
| Fega, et 40 i bak på e46 blir perfekt om fälten är 9'5 | |
| ingen som sett ett par snygga fälgar som går att få hem inom 5 dagar? | |
| någon som kan rekomendera däck storlek? jag hade tänkt mig 265/30 bak där det är en 9"bakfälg och 235/35 fram där fram fälgen är 8".. vad är bäst att ha fram? 235/35 eller 225/35.. | |
| 235/35 | |
| Volk har riktigt snygga fälgar!!!! | |
| ajvar>> yes men dom är svindyra..... | |
|
Vill tacka Bomis och allihopa för alla svar å ideer. Har äntligen hittat ett par fälgar som ja hiner få tills nästa vecka.. Dem får duga tillsvidare :) Länk så ser dem ut.. Tack ännu en gång. Mvh Dennis |
|
|
Jag tror att jag köper CSL Replica från Alufelgen.. är inte redo att spendera 30.000 för nya fälgar. Snygga och billiga: Länk vad tycker ni? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.