|
Sida 5 av 25
|
|
|---|---|
| snälla inte svarta fälgar... Gunmetal kanske. | |
| jepp, enrita har rätt gun metal i så fall... | |
|
Perry como>> för min del så är det ett lätt val att det ska vara 19. Då jag själv tycker att 18 ser jätte litet ut på E90 specielt i bakre hjulhus. kommer köra på 19x8.5 och 19x9.5.. |
|
|
Bomis>> skulle du kunna hjälpa mig lite me dem fälgarna? |
|
|
dessa är väl likadana som du visade bomis? Länk Eller`? |
|
| jepp :) dom säljer dom....faktiskt väldigt bra pris oxå....hugg dom! | |
| kör gun metal el hyperblack som är gråaktig i tonen.... | |
|
Det är dem som heter V710 hyper silver skulle det se bra ut på svart E90? va tycker du |
|
|
men dem V710 värkar dem bara ha i hyper silver. men dem som heter V715 såg inte så tokiga ut eller? |
|
| jepp spelar ingen roll om du kör v710 el 715 båda är väldigt snygga.....hypersilver är snyggt kontrast mot svart bil! :) | |
| Deko>> OK då får det bli 19 antar att det blir samma set-up på en E92'a. Jag kommer köra på hypersilver V710 genom att jag har en svart bil. Ojoj det här blir bra känner jag. | |
| Perry>> helt rätt ska ta ett snack me dem imorgon angående dem fälgarna så imon blir de nog V710 hypersilver fälgar. måste beställa däck också. bara ja hinner få fälgarna inom 2 veckor.. Det kommer se riktigt nice ut Perry =) | |
|
Deko>> Jag kommer hålla lite på min beställning, typ nästa vecka så du får dina först genom att du hade bestämt dig tidigare än mig och ville ha dina till din bilsemester. Det blir väl inga runflats hoppas jag |
|
|
deko>> här hittar du billigast däck www.gummihuset.se jag rekommenderar varmt antingen dunlop sport maxx el good year eagle f1 asymetric hypersilver kommer att bli supernice...mina är hypersilver i mitten :) Länk |
|
|
Bomis>> Riktigt snygga bomis härlig fälgkant också :).. synd att man får avstå från fälgkant på fälgarna denna gång:( så snyggt med fälgkant. V715 har det men V710 e så heta med att fälgen går inåt :). tummen upp för dem fälgarna kan bara tänka mig hur gött dem sitter på bilen :) Mvh Dennis |
|
|
Bomis>> kikade lite på gummihuset dem hade bra priser.. Nu kommer däckfrågorna hehe.. jag hade tänkt mig 235/35 fram och 265/30 bak men dem dimensionerna hade dem inte på gummihuset. Är det för att det är en väldigt udda dimension eller? kom gärna med förslag på vad man kan ha för däck. Vad kör du för dimension på dina? Mvh Dennis |
|
|
dom har det om du väljer däckbredd om tum manuellt :) vilka däck ville du ha....om du inte hittar dom där så ring dom i stället och beställ via telefon det brukar typ ta en vecka... |
|
|
DÅLIGA nyheter.. ringde för att beställa fälgarna men fick ett svar på att det tar 4 veckor att få dem:(:(:(:(:(.. snacka om att förstöra hela dagen för mig nu:( så får köpa dem eftersommaren :(..så dags att leta efter andra fälgar som ja kan köpa så ja har att åka med. riktigt förbannad nu.. Så perry du kan boka dina :(..släng upp lite bilder sen när du fått dem. |
|
| Vad vet ni om M6 replica är det bra kvalite på dem eller? tänkte isådana fall köpa ett sett å ha dem under sommaren sen när ja kommer tillbaka köpa nya.. men håller dem en bilsemester på 300mil =).. | |
| Deko>> Var hittade du M6orna? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.