|
Sida 4 av 25
|
|
|---|---|
|
Vad säger ni om dessa då ? tycker dem ser riktigt snygga ut skulle dem passa på min svarta E90`? Länk Mvh Dennis |
|
| syfter på dem Hyperblack. | |
| Ja det blir ju skitsnyggt med ET45 också... perfekt på en E90 ;) | |
|
deko>> det där är vmrwheels fr usa, fälgen i fråga heter vmr 710 Länk här hittar du lite bilder på fägen på e90 Länk |
|
|
tyvärr med dom et som fälgen har på blocket så kommer du behöva spacers annars kommer det inte att se klockt ut.....et 45 i bak på e90 kommer att hamna innanför skärmarna, et 35 i fram kan funka jag hade kört et 30 både bak o fram.... |
|
|
Riktigt snygga brommis. Dem är så läckra. Men dem kostar väl en hel del också eller ? hittade inga priser på fälgarna på sidan. hade tänkt mig fälgar för max 15000kr. =).. jaha ok tack för de tipset är inte direkt så inne i just fälgar som ET mått och sådant. så bästa ET måttet på E90 är runt 30 eller.. uhh detta börjar bara bli jobbigare å jobbigare att hitta fälgar nu:( semestern börjar närma sig och jag behöver ett par shyssta fälgar då man ska på bilsemester... tackar för info bromis.. |
|
| Jag röstar på VMR 710-orna. Skulle själv gärna köpa dom..! | |
|
deko>> säg till så ska jag slussa dig till rätt sponsor på e90post.com/forums dom ligger på runt 900$, 8,5 + 9,5 x 19" frakt c:a 370$ sedan fixar man så att dom skriver ner det totala värdet till runt 400$ :) så kosnad för dig ink frakt +tull/moms skulle bli c:a 10 600 hemma i ditt vardagsrum :) |
|
|
bomis>> Det låter kanon verkligen. Men hur lång tid tar det att få dem ungefär? för jag åker på bilsemester om ca 4 veckor. dem är riktigt snygga. tack bomis...:) |
|
|
Loopar också på fälgar likt Deko dock till en svart E92 har fastnat lite för dessa så här kanske du har ytterligare några uppslag Dotz Mugello TSW Legend Rondell 49 Men vad man skall välja det vet i fasiken blir mer och mer osäker ju mer man tittar på olika fälgar |
|
| deko>> om dom har dom på lager så tar det max 5-7 dagar från L.A | |
|
bomis>> ok då är jag väldigt sugen på att köpa dem. Mvh Dennis |
|
|
deko>> säg till så slussar jag dig vidare till rätt person gå in under wheels på www.e90post.com/forums största forumet för e9x bilar.... |
|
|
Tack bomis jätte snällt.. sluss me man =).. ok.. för e väldigt sugen.. om allt stämmer som du sagt då.hehe.. |
|
| är det bara jag som tycker att om man väl vill byta fälgar ska man då en lättare alternativ för prestanda skull? | |
|
enrita>> helt rätt, men på en 330 tror jag inte skillnaden blir särskilt stor...däremot våra tunade bilar gör det skillnad :) deko>> gå in på e90post under wheels och sök på VMRwheels så hittar du killarna på vmr.... |
|
| ok tack bomis e inte så high på de men ska försöka :D.. tackar.. | |
| deko>> det är inte svårt alls.... | |
| ok hittat en tråd där.. men va säger du bomis å ni andra svarta eller silvriga fälgar på en svart E90 =) ohh dem e såå heta dessa fälgar :D | |
|
Silver helt klart, kanske kan stäcka mig till gunmetal om man gillar svart. Fan börjar bli sugen på dessa fälgar också. Men då är frågan 18 eller 19? Kommer 18 se ut som gokart däck om man jämför med 19 Det är ju trots allt lite skönare komfort med 18, ge mig råd ni som har koll på läget. Deko kommer du köra på - 4st 19x8,5 - 19x8,5 fram och 19x9,5 bak |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.