|
Sida 3 av 25
|
|
|---|---|
|
En svart E91 med likadana fälgar som jag har att sälja: Länk Ser GRYMT ut tycker jag... Syns lite dåligt på bilderna pga att det svarta är så svart att det är svårt att urskilja kontraster.... ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Dem är verkligen läckra niklas. riktigt snygga. Mvh Dennis |
|
|
Ingen som har fler tips? Mvh Dennis |
|
|
Jag kan rekommendera Special fälgar bild 35. "MSW20" Den fälgen har jag på min E61 och den är snyggare på än vad bilden visar. Grym fälg. SKa försöka fix in en bild på bilen så du får chansen att se den på en bil. 19" har jag! Fredrik |
|
|
Då har jag fixat en bild på bilen! Länk Fredrik |
|
|
Tack för tipset Fredrik. dem var fina men känns som att dem enda som verkligen passar på bilen är M6 fälgarna.. men kom gärna med fler förslag för de finns juh en mängd av olika fälgar. hehe. Mvh Dennis |
|
|
Kan bara instämma Dennis! M6 fälgarna sitter väldigt bra på E46:an. Funderar på att köpa från staterna (modbargains) men då gå kalaset på 12-14 000 för fälgarna. Synd att de inte går att köpa i Sverige längre. Mvh |
|
|
En fråga till er som sitter här och som håller på med hjul till E9x bilarna: Visst passar 20x10" bak på E90 och E91? Det finns ju MÅNGA i USA som kör med 20x10" (alla med splittfälgar gör det för dom görs sällan i 9.5"), vi har ju PADDE på Gatbilar.se som kör med 20x10 på sin E90 och det är väl säkert fler som gör det här? Länk 20x10" fälg: Länk ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Hej Deko, Vi har en last BBS lemans 19" replikor till E46 och E90 på väg. Dessa sitter klockrent på din bil. Sök på E90 + BBS lemans på google så kan du se hur detta ser ut. Mycket fin kombination! Dessa kopior är identiska orginalet, med skillnad att de inte är äkta splitfälgar. Alltså de går inte att ta isär. Hör av dig till mig om du är intresserad, så får du veta mer! OBS. ta bort dett inlägg om det strider mot några regler, vill bara hjälpa en bmw-älskare :) Mvh Jimmy |
|
| vikt på dem? | |
| Replica är Linea Corse eller? | |
|
Har dessa på min: Länk Tror det är Breyton Magic Racing replikor. Har ingen aning vad de väger dock. |
|
|
här är mina älsklingar, åker på nästa vecka beyern mesh 19" 13 000 ink avgifter från us Länk Länk Länk |
|
|
en länk till deras kundbilder Länk |
|
| jätte fina Bomis!!! | |
|
Dem va snygga bromis.. Vet du ungefär va det skulle kosta i sverige ungefär? Mvh Dennis |
|
|
runt 18-19000 tog c:a 5 dagar att få hem dom fr L.A :) då spar du 5-6000 kr med |
|
| enrita>> tack :) vilken tid ska du åka till turbo center i morgon?? | |
| Ok och då är det bara fälgar eller ? | |
| deko>> jepp | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.