|
Sida 21 av 25
|
|
|---|---|
| jag har precis fått hem matte black grills, kör rd angels v2... | |
|
konkav, vad är det....? ;) badass... Länk |
|
|
kushter; Jag har sett din bil vid några tillfällen i stan. Tycker den är grymt snygg;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Man får tacka =) Stefan kom säg hej nästa gr om du ser mig. | |
|
kushter; Det ska jag självklart göra;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| På måndag är mina fälgar hemma!! :) | |
|
bomis; Men, va kul:) Vilka blev det, har inte hängt med i trådarna. Själv ska jag bestämma mig inom 14 dagar. Svårt så det förslår men är själv inne på en splitfälg i den stilen jag länkade till och kanske med centrumdelen i mattguld. Vad tror ni? Är det för mycket KEB(AB) över det:-) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Ännu en snygging:Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Det blev linea corse lemans med m3 offset, 8,5x19 et 29 i fram och 10x19 et 22 i bak...du hittar bilder en el två sidor bak i tråden...ska beställa däck inom kort oxå det blir toyo proxes T1-R....vilken splitfälg menade du? Såg du vorsteinerfälgen jag la upp i tråden härom dagen..påminner lite om set stuket du verkar gilla... :) | |
| Är det till m3:an? Vilken färg har bilen? | |
|
Länk Länk Min nästnästa bilLänk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Stefan>>kolla vita e90 335:an i länken det är så det kommer se ut på bilen Länk | |
|
StefanL: 20" BBS på en M3, det är mumma det! MVH Christofer |
|
|
Bomis: Ser grymt ut;) Fälgarna jag köper ska kunna anpassas både till 335an och till M3an samt till kommande bilar och kommer vara "glidarfälgar", du vet kostymläge på;) crille82, mumma var ordet, visst kan det bli snyggt;) Jag är så trött på alla överdesignade fälgar och har hamnat på race-stuk med klassisk stilren design. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| stefan>> m3 offset funkar ju både på 335:an och m3:an ;) | |
|
Ni som kör aggresiva ET'n på era E90's... Vad har ni för ET fram? 19x8.5" - 235/35R19 - hur lågt ET kan man köra utan att det tar i vid fulla rattutslag? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
ET30 funkar fint iaf... MVH Christofer |
|
|
Kör du med ET30? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.