|
Sida 20 av 25
|
|
|---|---|
| Inte med en 10" bred bakfälg, hade du haft lägre ET hade det garanterat tagit i bak. Nu borde det funka. | |
|
Nej det hade inte tagit i med lägre ET än 45. Allt över ET35 med 265:or går bra utan några som helst modifieringar. MVH Christofer |
|
| Jag skulle ju iofs köra 285:or på en 10" bred fälg....... | |
|
Skulle det få plats på insidan med ET45? MVH Christofer |
|
|
Mina 20mm spacers vart kanon Crille82! Men vart tusan får jag tag i svart bult i 25mm ? Orignal är dem jävlarna 27 de passar inte |
|
|
Kushter: Trevligt! Passade inte originalbultar alltså, märkligt. Din lokala däckhandlare borde kunna fixa bultar. MVH Christofer |
|
|
kushter>> jag sa ju att det skulle fungera! :) det borde följt med dina spacers??? superviktigt att du får rätt bultlängd!! nu är mina linea corse leman med m3 offset :) Länk kommer att sitta som en smäck på bilen med m3 offset och sänkning :P |
|
|
Crille82: Duvet jag köpte H&R 40mm det ingick bult för fästa spacern på navet, sen ska man använda orginal bultar men det kanske är för jag inte kör orginal fälg mina är replica. Han på däck ställe tog en skjut mått mätte fram att bulten ska vara 25 mm när fälgen satt på. Bomis: det där ser jävla bra ut. Bultarna kommer på fredag men fan dem är silver :( vill köpa svarta |
|
| Kusther>> tackar, jag gilla ffa bilderna på den vita e90 som fan! :) ska bli så nice att få exakt samma stuk på min bil. Enda skillnaden är att min bil är svart ;) | |
| Riktigt snyggt ! Kan inte vara mycket fjädringsväg va, max 20 mm? Stenhårt. Gäller att lägga skumgummi under rumpan i stolen :-) | |
| Exakt ;) | |
|
Jag tycker dessa fälgar är snygga på en touring:Länk Här är en länk med en hel del sjysta fälgar: Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| stefan>> riktigt feta fälgar...men DYRA.... | |
|
Crille82: Duvet jag köpte H&R 40mm det ingick bult för fästa spacern på navet, sen ska man använda orginal bultar men det kanske är för jag inte kör orginal fälg mina är replica. Han på däck ställe tog en skjut mått mätte fram att bulten ska vara 25 mm när fälgen satt på. Bomis: det där ser jävla bra ut. Bultarna kommer på fredag men fan dem är silver |
|
| haha fuck min cp dator skrev 2 gr jävla firefox! | |
| Bomis svart är finare tkr jag :) | |
| tackar...här är kärran med gamla fälgarna och osänkt....och utan m3 läpp på bakluckan och matt svarta njurar....Länk | |
| min bil kolla bomis, Länk | |
| kushter>> jävligt fin! snyggt det blev med den lackade diffusern i bak! :) | |
| Kolfibergrilll och LUX också :) gör mkt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.