|
Sida 2 av 25
|
|
|---|---|
|
Bra val där Anders S! Mvh Johan |
|
|
vet inte e inte direkt så inne på bmw´s vanliga fälgar tänkt mig lite mer udda så att säga. Mvh dennis |
|
| Ja då är ju mina perfekt... Skulle se Riktigt najs ut på en svart e90 ju! :) | |
| bbs challenge eller bbs ck skulle passa riktigt riktigt bra men då kostar det också lite mer | |
|
Jo BBS fälgar brukar ofta vad snygga men priset brukar också vara ganska fint hehe =) tänkt mig något billigare än vad just BBS fälgar kostar.. Mvh Dennis |
|
| finns väl begagnade om det är ett alternativ :P | |
|
Så blev min E90, dock med 18". De fälgarna finns även med 19". Länk Länk |
|
| Jag är väldigt sugen på ADVAN RS fälgar i Gunmetal.. titta här vad fina och lätta dem är: Länk | |
| enrita Advan RS fälgarna var riktigt fina. Någon som vet ungefär va de går på i sverige? | |
| Jag har frågat PeanSweden. I US kostar dem 2800 USD. | |
| så med importkostnad och skatt och liknande så hamnar man över 30,000 SEK förmodligen | |
| vi får se jag har frågat en pris båda i sverige och US tror att the kommer att bli billigare att köpa i US iallafall. | |
| deko.. hur mkt pengar hade du tänkt lägga ner?? | |
|
snygga var dem RS fälgarna.. hade tänkt mig runt 15,000 max.. för fälgar då.. Mvh Dennis |
|
| Du kan få mina 230 original BMW för 10K om jag köper Advan RS ;-) | |
| bilder här: Länk | |
t-quick |
hör av dig om du är intresserad av att sälja dina 230.or / jonas.carlsson@lansstyrelsen.se |
|
Enrita, ja är också intresserad av dina 230... nyper dem direkt om du ska göra dej av med dem =) Skicka ett pm isof. Mvh Lars |
|
| Ne det är lugnt enrita inte direkt sådana fälgar ja tänkt mig. men tack ändå | |
Buspelle |
BMW´s Performancefälgar 269/19" och 313/19" är båda riktigt snygga originalalternativ. Dyra dock. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.