|
Sida 15 av 25
|
|
|---|---|
| Ok om du säger så. | |
|
Har du kvar dom fälgarna Nikeman? Eller ska du spara dom till nya kärran? |
|
|
Nope mina Enkreuz fälgar rullar numera i Norge hos "remmib" på E90post.com ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| får man fråga vad du fick? /nypris?, passade 20" rakt av? | |
|
Jag fick 30 000 NOK för hjulen... Gjorde en förlust på ca 15 000.- på dom :S Det sved kan jag lova. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Jag har tröttnat på mina original 230 fälgar och är riktigt sugen på BBS LM-R. Vad tycker Ni passar bäst till Spacegrå med Shadowline ? Silver eller DBK finish ? 19" x 8,5" med 32 offset fram och 19" x 9,5" med 35 offset bak ? |
|
| Doc om du är intresserad av att sälja din 230 fälgar så vill jag förmodligen köpa dem...hör av dig om de är till salu. | |
| Kan ni länka till fina 19 tums fälgar som skulle sitta fint på min spacegrå E92. Dem ska finnas i europa för jag vill slippa tull och moms. | |
| Vill helst ha m6 replicor men hittar inga i europa med rätt ET. | |
| sevak>> 749 pund för 19" m6 replica i UK Länk | |
| Finns på ebay.co,uk för 469 plus frakt från Dpmotor1 men dem verkar va oseriösa och så har 335-mannen haft problem med dem. | |
|
intresserad av mina fälgar Deko helt nyskick Nokia friktondäck med oxxo fälgar 19 tum Länk |
|
|
tolga> Eh, "Passar flera E-klass" vad menar du med det? Mercedes har inte 5x120 bult... |
|
| Någon som vet vart man kan få tag på 19 tums m6 i europa förutom bomis länk? | |
| Ingen som vet? | |
| Länk | |
| Dem är svarta innuti vill ej ha de. | |
|
Vad vill du ha då? |
|
| Gunmetal | |
| Vart har du köpt kolfiber emblemen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.