|
Sida 11 av 25
|
|
|---|---|
|
Dem fälgarna med ET 30 blir de ej för dem va Silver/black. Vill ha Silver/gunmetal. Blir nog M6 reps 19x8,5 ET 35 19x9,5 ET 33 Däck blir nog Falken fk 452 235/35-19 och 265/30-19 Kanske hankook däcken bomis har. Men bomis du menar om jag kör med ET 33 bak kan jag gå upp till 275 utan att de tar i? |
|
| Kanske Hankook K107 S1 Evo. | |
| 275 är för stora för 9,5 J fälg. dem kommer att se squared ut . Bästa match är 265. | |
|
sevak>> som det ser ut idag så kan jag köra et20 på 265 alt et 30 på 275 på min e90 med sänkning.....men det skiljer sig ganksa mkt mellan e90 o e92.... om du ska köra hankook så är v12'orna dom bästa..... |
|
| enrico>> du har säkert rätt men falken med falken så kommer dom se riktigt stretchade ut....så därför tycker jag sevak skall välja andra däck ex goodyear asymetric el hankook v12 | |
|
Någon som vet om Kumho ecsta SPT är bra däck? Har kört på kumo escta ku31 tyckte dem va ganska bra fast dem slets snabbt. |
|
| Om du vill ha en däck som är inte för dyrt den bästa är hankook v12 | |
|
Hitta hankook v12 för 7100 på nordendack.se Någon som beställt från usa och fått grejor skickat med DB Schenker eller DHL. Hur gör man bäst för att slippa tull och moms? |
|
| Sevak: du kan inte slippa tull och moms . Jag fick mina via DB schenker . | |
|
Sevak: Ku31 och SPT är samma däck. Var köper man däck billigast i USA? Lönar det sig verkligen? |
|
|
Däck köper du från camskill i england. Fälgarna jag vill ha finns i USA. Ingen som vet någon annan i europa som säljer m6 replikor? |
|
|
Troligtvis ingen som vågar sälja dom efter BMW:s framfart av böter för företag som säljer replikor av deras fälgar. Varför dom "får" göra det i USA vågar jag inte svara på. |
|
|
tänkte sälja mina fälgar också och skaffa nya till våren , om någon är sugen är det bara PM'a. [IMG]Länk |
|
|
EDIT: Länk |
|
| Finns ju drösvis med M6 replikor på ebay.de/co.uk! | |
|
Enrico> Tog dina bakdäck i när du körde med 265 och et33?? Jag har samma 265 GY däck som du och et 35 på mina bakfälgar och dom tar inte ens i när man råkar "hoppa" med bilen i 170km/h ;) Våra bilar är väl typ lika låga me, kan det va sån skillnad på 2mm offset? |
|
|
Seva> Hör med Nikeman var han köpte sina m6 kopior. Dom ser väldigt bra ut på bild i alla fall. |
|
| tror det är MIRO fälgarna han har. förmodligen tagna från staterna. | |
|
Det är ej MIRO han säljer. Men enligt honom ser dem likadana ut. Jag tror dem flesta replica m6 ser likadana ut. Knappt man vill sälja sina Stjärneker 230 nu. Montera 2 nya bakdäck, balansera om alla, tvättade dem, polerade och vaxade dem idag. |
|
|
Jodå mina va riktigt fina faktiskt. Riktigt nöjd med både kvaliten och utseende. Carlee82: Min sänkta E92 tog i med Et33 9,5x19 och 265/30R19 Kumho däck. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.