|
Sida 10 av 25
|
|
|---|---|
|
More: Då kanske du kan redogöra för om det är era fälgar som sitter på bilarna på bilderna i er annons? Sen undrar jag vad du menar med att Linea Corse tar mer betalt för sina fälgar? Molway, som är en stor etablerad och seriös däckfirma, tar 7780:- för likvärdiga Inter Action B9 Leman-replika. Det är över två tusen biliigare än er. Kanske inget superklipp mitt i vintern, förmodar att ni lägger på minst 100% på inköpspriset..? MVH Christofer |
|
|
Bilder vi använder i våra annonser kommer från bla vårat eget portfolio och leverantörens portfolio. Vi använder även andra bilder som ger en rätt bild av hur våra fälgar ser ut på respektive bilar. Dom tar ett högre pris för sina fälgar jämfört med andra motsvarande. Det kan dom göra pga varumärket Linea Corse som dom har byggt upp genom att vara först ut med bla Lemans, god kritik och massor av marknadsföring på div forum. Jag har inte "klämt och känt" på Molways modell och vill inte uttala mig. Det är säkert en bra fälg, Molway har funnits länge och jag har inte läst något negativt om dom. |
|
|
Nu tror jag att jag har fått upp en bil på internet.. ;-) Länk En fälg måste lämnas in för kantskrap (den bakre), men i övrigt var uppsättningen mycket fin. Helt nedhissad kommer bilen ner ytterligare 1 cm, men en sänkning kanske vore på sin plats ändå? /Andreas. |
|
| mistafrizz>> är det samma fälg bak och fram? dom ser inte ut att gå in på djupet i bak? | |
|
Det skall på 15mm spacers bak när de monteras på riktigt. /Andreas. |
|
|
men det är samma fälg fram och bak. /Andreas. |
|
| mistafrizz>> sorry jag formulerade mig fel...exakt det var det jag menade....det är samma bak som fram....annars hade bak varit mer konkava.... | |
| som här på mina gamla bil Länk | |
|
Har hittat m6 fälgar. 19x8,5 ET 35 fram 19x9,5 ET 30 bak Vet att man ska ha ET 33 bak egentligen. Om jag kör på ET 30 kommer de ta i någonstans? Hur tror ni de ser ut? |
|
| Sevak: sök på 335 på blocket, finns en coupe där med m6 fälgar (jag kan ej länka då jag sitter med mobilen) | |
| Sevak: det beror på om du är sänkt och vilka typ av däck du har. | |
|
mistafrizz: Enligt dem är de original fälgar. Enrico: Tänkte köra på Falken Fk452 235/35-19 och 265/30-19 eller Hankook Evo S1 235/35-19 och 255/30-19 På e90post säger endel att 265 tar i. |
|
| mina bak tog in med ET 33 när jag körde med mjuk bak fjädring och GY asym 265. Nu med hård fjädring är det ok. mina tog in väldigt lite. e92 måste ha ET 33 om du är sänkt , annars går det bra tror jag. | |
| Enrico: Jag har vanlig m-chassi tror du de tar i med falken 265 eller är de bättre o köra på något annat däck i storleken 255. Enligt E90post ska falken däcken va väldigt runt så på endel tar de inte i. | |
| Enrico: Dina ET 33 och 265 däck tog i för du va sänkt med coils väl? | |
| yep jag tror att det beror på det. Kör med 265 Falken och ET30. Det går säkert bra. | |
| sevak>> tänk på att falken fk blir "stretched" Jag köpte hankook v12'orna....riktigt nöjd med dom! Dom rekommenmderade dom på gummihuset....många kör på dom på ringen....tysta, riktigt bra grepp på både torrt och vått... | |
|
vad jag menade är detta Länk men det kan ju vara att föredra om du ska sänka bilen....men om du inte vill det så köp 275 i stället om du ska köra på falken fk 452 |
|
|
275 är för stora för en 9,5 tum fälg. Det kommer inte att funka för Sevak. Han är redan på gränsen med 9.5 265 ET 30. Sevak: om du tar in kan du fortfarande ta bort 3 mm från fälgarna . |
|
| Sevak: Du har pm | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.