|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag är också intresserad av hur mycke vrid en 325 d manuell klarar, någon som vet? //Björn |
|
Villurski |
Den manuella lådan i 325D (GS6-53BZ/DZ) är likadan som den som sitter i 123D/525D/330D/530D. Den är specad för 530nm (2007 och 2008) om man ska gå på siffrorna på realoem.com. Funderar även jag på att mappa till mig x30D prestanda i min manuella 525D, men ska glädja mig åt att ha 400nm ett tag till. Växellådan ska i alla fall hålla för vridet (500nm), i övrigt vet jag inte vad som tar mest stryk av det ökade vridet jämfört med en x30D. Det går väl att jämföra vilka delar som är samma som x30D via realoem om man orkar. Kör man som Carlos Sainz med en original x30D slits väl även den rätt fort, så sunt förnuft borde räcka en bit i alla fall. /V |
|
Det blev förresten en BMS 530 XD -09. Och nu är planerna på trim igång igen. Mer för att få ner förbrukningen egentligen. Ganska bra ryck i kärran som det är - fast någa kusar till får alltid plats. :-) Time flies like an arrow, fruit flies like a banana. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.