|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Snart kanske man kan titulera sig M3 geek på allvar... ;) -> Jimmy... Du får helt enkelt köpa min... ' M |
|
|
Mats99: Inte lätt att buda på en bil man inte sett... :) men är du seriös så ge mig mer info så ska jag ge dig ett seriöst bud om jag gillar vad jag ser och om den uppfyller mina krav/önskemål. Plocka bort delar vore ju synd tycker jag, behåll dem på :). Håller med er ang bil nr. 1 och 2, de bilarna verkar onekligen vara USA-importer och de bilarna är inte intressanta. Mvh Jimmy |
|
|
-> Jimmy Håller på att packa för resa till Oslo. Kan väl ta upp tråden när jag är tillbaka under helgen. M |
|
|
Ni har väl skarppa ögon! Nytt försök, mera vita e46 M3or på autoscout Länk |
|
|
My bad. Den länken jag precis linkade till hade endast de tyska bilarna, här är link till vita e46 m3or från hela europa på autoscout Länk |
|
|
Nummer 1: mph-graderad mätare. Nummer 2: ingen importanmärkning, men någon bör överväga sitt val av fälgar samt sluta smörja in skinnklädseln med vaselin. Nummer 4: mph-graderad mätare. Nummer 5: ligger även på mobile, lite dåligt med bilder. Nummer 6: saknar interiörbild (katten går kring het gröt, så många bilder men ingen vettig på interiören?) men ack så fetlagd. Skönt stuk! |
|
| Ojdå, nu tog Forelli fram det tunga artilleriet! Låter bli att kommentera alla dem, riskerar ju att förstöra tråden med vår jakt :) | |
| Jimmy: Vet inte om du missade vad jag skrev på förra sidan, men du skrev att du INTE är intresserad av USA-importer, men det är precis det Mats har. | |
|
Helt riktigt Philly, jag visste inte att Mats M3:a va en USA-import! Tack för infon. Mvh Jimmy |
|
|
Hade jag haft pengarna hade det blivit denna: Länk 800 mil !!! |
|
| Cab är bara för posörer ;) | |
| Vissa kallar dem livsnjutare :) | |
| Såg den vita caben igår som vi pratade om tidigare i tråden, den har just nu regnr: tepes j | |
|
Det är en vit M3 E46 cab som rullar i Västerås enligt uppgift. Jag får eventuellt min såld nu i veckan om han får fram pengarna. I så fall kommer jag att åka över till USA för att hämta hem en Porsche till mig och en M3 E46 till min bror. Finns plats för ytterligare 1 bil på vår biltrailer om intresse finns. Mats |
|
|
Tjena! Såg en vit svensksåld M3 E46 Cab idag i hbg, svensksåld 02a, 10000mil och 5 ägare. Vet att det gick en vit M3a Cab här innan med en massa nollor som personligskylt men det finns ingen sån anknuten till någon bil idagsläget, kan vara samma bil som blivit såld, annars har vi två vita här nu. /Martin |
|
|
Rullar 2 st Vita M3 E46 i helsingborg numera. Den du sa som hsde 000000 som regnummer samt en "ny" med CF Vorsteiner-huv bl.a. och så. // Daniel |
|
|
Fanns en vit Cabbe med M6-hjul på Schmidemann-träffen i Kungsbacka 1. maj. Länk Länk Länk |
|
|
fasen vad fin den va! fälgarna passar riktigt bra oxå tycker jag! =) /Jonas |
|
|
Tjo Den vite med M6 fälgarna från Schmidemann-träffen.. hämtade jag nyligen hem från Tyskland |
|
|
Kom tydligen in en till nu... också US... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.