|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Är det inte så att i China är bensinbilar förbjudna? eller ska dem tillverka saab endast me etanol? | |
| Saab har inte blivit kinesisk.. Inte änn i alla fall. Vad tycker ni om det? | |
|
Det är väll Volvo som står närmast på tur och bli Kinesiska. Att bensin bilar skulle vara förbjudna i kina var nåt nytt, inte hört förut.. |
|
|
Stämmer inte, I stort sett alla bilar i Kina drivs på bensin, endast lastbilar går på diesel. Många taxibilar är dock naturgasdrivna. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Saab har blivit holländsk.. Tror ni att det kan bli något? Eller kineser hade kunnat bli en bättre ägare? |
|
|
Har ni inte sett de nya kinesiska bilar som baseras på nuvarande 9-3 och 9-5? Skrämmande fula, samtidigt som släktskapen med SAAB klart lyser igenom. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
ja det var ett annorlunda inslag, men skoj, jag är nog lite knäpp, men jag gillade monster bilen, hade gärna kört med den på lite utställningar mm. Men jag hade nog inte vågat att handla en bmw där. =) Skåne upplevs bäst i 250 kmh |
|
| Nja...Saab är nog bäst som originallet från Trollhättan | |
|
Fler bilder på falska BMW! Länk Någon som har länkar? |
|
| En cool länk till. Denna gången till en falsk BMW X6 från Kina! Länk | |
| Denna gången en bild på en X3 gjord av LEGO! Länk | |
| Intill förväxling lik. Kan inte se skillnad på en riktig X1 och den byggd i Lego. Fantastiskt jobb! | |
btbb76 |
Helt sjukt att dem t.o.m kopierar bilar. Finns det något dom inte kopierar? /btbb |
| Svensk politik kommer inte kopieras här i Kina. | |
| Svensk politik kommer inte kopieras här i Kina. | |
| Ännu en selfmade BMW från Kina! Länk | |
|
Sämsta 10 000 mila testbilen ever Länk --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Men kära nån, vilken engångsbil dom lyckats framställa. Det är ju nästan så att det måste betraktas som någon sorts prestation att kunna bygga något så uselt. | |
|
Det borde ju finnas någon tillsynsmyndighet för motordrivna fordon. Kan tänka mig att besiktningen i Tyskland är korrupt iom att den är privat, men någon annan instans borde ju komma in och stoppa fusket. De bilderna BlackMunichWagon hade länkat till visar ett helt oacceptabelt skick på fordonet som är direkt trafikfarligt! |
|
|
Lite mera uppdate av falska BMW från Kina. Denna gången är det en 7 - serie Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.