|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Hej, ska byta fälgar på min laguna blå m3 har doc väldigt svårt o bestämma mig villken av dessa fälgar jag vill ha. tycker båda passar riktigt bra på m3, vad anser ni. ge gärna andra förslag doc inte 19" org evo samt csl fälgarna. | |
| bbs challenge eller bbs ck(tror jag dem heter) | |
|
ja kör 19" dotz mugello och är helnöjd ;) BBS challenge blir ju en annan prisnivå men de är ju också snygga som fasen! |
|
| BBS, tveklöst! | |
|
BBS i alla väder! Funkar på i stort sett alla väder. Dotz är för mkt bling enligt mig men smaken är som baken.. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Jag kör med DOTZ Roadster på min E36 men i valet på Mugello och Challenge på E46 blir valet solklart BBS! Grymt snygg fälg som klär E46án grymt bra, dessutom är ju BBS alltid BBS.. |
|
| har sett många i stan med Mugello och om man vill stand-out från mängden är det nog BBS CH som gäller | |
|
Satsa på BBS LM istället :) // Daniel |
|
| BBS, stilrent och snyggt. | |
|
BBS utan tvekan. Finns flera BBS-modeller som passar riktigt bra på M3 men Challenge är väl den som är minst dyr. Tror det finns en uppsättning till salu på PowerBörsen eller Blocket som suttit på en M3 E46. ___ //Ulf |
|
|
BBS enligt min mening men smaken är ju som b.... mvh |
|
|
Trycker in lite smygreklam, radera inlägg om det bryter reglerna. Vi har ett antal set BBS Lemans replikor på ingång. Anländer i slutet av Maj. Identiska med originalet och möter TUV krav. BBS Lemans replikor i silver/polerad läpp. ET30 19x8.5 ET35 19x9.5 11900kr för 8.5/4st 12900 för 8.5/2st, 9.5/2st 13900 för 9.5/4st Ett flertal set är redan sålda. Hör av er till mig vid intresse. |
|
| ok då blir det bbs ch . beställde dom idag va tyvärr 2-3 vec väntetid men men. någon som vet hur 265 sitter på en 10" fälg ? | |
|
Har BBS challenge 19" på min svarta e46, dock en 330, men dom passar helt perfekt på den karossen, designen är klockren till karossens linjer, enligt mig. Helt rätt val.... 265 funkar utmärkt till 10" fälg. /Ronny Helst på tvären.... Är drabbad av galna bilsjukan enligt min sambo..... |
|
|
BBS Ch tycker jag är lite för vanlig idag (för att jag skulle montera det) om än snygg ändå.. BBS Le Mans är ju det snyggaste man kan sätta på en bil, men då kostar det också. More, har du bilder på kopiorna? |
|
|
Bilder kommer snart. Fälgarna är identiska med original BBS Lemans. |
|
|
More: "Fälgarna är identiska med original BBS Lemans." Så du menar att dom är tillverkade i samma fabrik och i exakt samma material som BBS LM? Eller att ser identiska ut? ;) Kommer ni även att få hem dessa med lägre ET så att det skulle passa E39? ___ //Ulf |
|
|
Med tanke på hur många som "avgudar" BBS LM, tycker jag de börjar se lite daterade ut på vissa moderna bilar? Fortfarande är de väldigt snygga, men det börjar synas att de varit med ett tag... Exempel: Länk (Tror detta är BBS LM iaf?) Sedan ska man ju iofs inte glömma funktionen, dvs att det är riktigt fina fälgar! Men jag hade gått på moderna fälgar istället :) |
|
| Sani: Nej det är inte BBS LM utan en ännu ovanligare modell. | |
| Sani: Det är BBS Race som sitter på porschen, kostar väl en 17 000:- / fälg om du får det riktigt billigt | |
| OK, lite synd att de förfular bilen bara,,,men visst, på en GT3 RS kan man förstå det! På en M3:a tycker jag att utseendet (för gemene man) borde väga minst lika tungt som funktionen if you know what I mean... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.