|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
trampbilen |
Hej och tack för alla svar igen. Just nu är vi ca 12 om alla som varit här inne änmäler sig och kommer. Som sagt anmälan till vår mail senast den 5 juli på jonas.klasvik@telia.com Tala gärna om vid anmälan om Ni är två eller en. Vi kommer att göra en del stopp på vägen och besöka några intressanta ställen bl a det nya bilmuseet i Simrishamn. Jag skickar ut påminnelse här när det börjat dra ihop sig. Några av Er har skickat mail och jag har försökt svara men får felmeddelanden så kolla Era mailadresser så de funkar. /Jonas |
trampbilen |
Se nytt inlägg på Z3 Forum under samma rubrik Länk Jonas |
|
låter trevligt detta här.jag anmäler 2st .vi åker z 3 2,8 . vill ha lite mer info om denna träff. då vi måste boka övernattning i närheten. |
|
trampbilen |
Hej mannan 47 var vänlig maila mig så skickar jag info ! Alla intresserade anmäl via mail senast den 5 juli så får Ni info om upplägget. jonas.klasvik@telia.com Se tidigare inlägg för övernattning bla på Sjöbo Gästis. Jonas |
trampbilen |
Z3/Z4 Rally på Österlen vägar söndagen den 12 juli 2009 Start i Sjöbo vid BilBengtsson där väg 11 och väg 13 möts och vi träffas inne på deras parkering kl. 10.00. Alla vägar asfalt utom ca 500 meter till Slottet Christinehof. Av marsch ca 10.30 från Sjöbo Besök Christinehofs Slott för snabb titt, ca 30 min. www.christinehofsekopark.se Färd genom underbar bokskog och vi kommer sedan att passera genom Brösarp och Brösarpsbackar en slingrig och rolig väg. Lunch vid Ravlunda Bränneri med valfri lunch men mackorna är stora o fina och kan njutas med något gott att dricka till. Ca pris för macka 90 kr. www.ravlundabranneri.se Här tittar vi också på det roliga Speed-Museet med gamla moppar, leksaker, och andra roliga ting som vi kommer ihåg från förr. Inträde ca 40 kr per person. Sedan fortsätter vi färden mot Simrishamn och vi kör mot Kivik och utmed kusten och ser havet och kör genom de gamla fiskelägena så småningom kommer vi till Simrishamn och där skall vi besöka nyöppnade Automuseum som skall vara sevärt. [LÄNK] Därefter går färden söder ut på Glimmingehus för en snabb titt på borgen. Vi fortsätter sedan vår färd genom det södra Österlen och vänder sedan norrut igen mot Tomelilla och till lilla Eriksdal som ligger i vackra Fyledalen hemma hos oss. Där kopplar vi av och grillen sätts på för grillning av grillspett med hemmagjord potatissallad och grönsallad till. Till detta serveras vatten och lättöl. För de som vill ha starkare varor finns det att köpa till för självkostnadspris från oss. Det går också bra att ta med sig egna drycker om man så vill. Kostnad för mat med vatten/lättöl är 100 kronor per person. Kvällen avslutas när vi känner för detta. Övernattning kan göras i Sjöbo med fördel på gästis. [LÄNK] Vill Ni ta del av vår by kan Ni göra det här. Den gula Paviljongen är utsikt från vår trädgård. www.eriksdalsbyalag.dinstudio.se Anmälan via mail eller telefon: jonas.klasvik@telia.com mobil 040-25 85 61 Senast söndagen den 5 juli ! Varmt välkomna ! Jonas och Marianne Klasvik Eriksdalsvägen 214-13 275 92 Sjöbo |
|
Ja,då var det dax att anmäla 2 pers.min adress/tel nr är: shm.askebring@telia.com 0705680167. Vänligen Christina och Håkan Askebring |
|
|
Anmäld! =) |
|
|
Hallå Undrar hur många det är som anmält sig funderar på att åka ner men har ju en bit att åka är inte så sugen på att åka om det är för lite bilar anmälda. Tack på förhand Linus \\\Linus linusandersen@mac.com |
|
|
Klart att du ska haka på Limpsson, jag är ju anmäld nu. Ser ut att bli fler Zor än man kan förvänta sig av någon träff hittills i sydsverige. Riwa |
|
|
hej på er som förhoppningsvis njutit av en skön söndag, med mycket sol och ett skönt mullrande från framförvarande Z. jag får väl ta en tur lite längre fram i sommar, kanske ett besök i sjöbo oxå.hälsn aske med fru. |
|
|
Hej Tackar för en fantastisk träff som innehöll allt! Nu är vi hemkomna efter en mycket lyckad tur i skåne med en massa upplevelser. En stor eloge till Marianne och Jonas för deras tid och engagemang! Hälsningar från Elisabeth och Tomas , Uddevalla. |
|
|
Stort tack till arrangörerna och väldigt roligt att träffa er alla. Har ställt samman lite bilder. I albumet kan ni både zooma och ladda hem bilderna i hög upplösning. Länk Riwa |
|
|
Jag vill också tacka Jonas och Marianne för en mycket välordnad och rolig träff!! Ska försöka lägga upp mina bilder någonstans också MVH Jonas |
|
|
Enormt trevlig träff, Vi får be att tacka arrangörerna för både det trevliga arrangemanget och maten. Mvh Peter och Jenny |
|
BMW 528 |
Vilka härliga bilder i ett fint landskap att åka i med Z modellerna. Jag hoppas att den E28 träff som ordnas nu på lördag den 24 /7 blir lika fin. Mvh /// Leif |
|
Är ny Z3 ägare, synd man misade detta. Hoppas det blir fler träffar så man kan vara med. Häsningar Arne |
|
| Fler bilder eller filmer skulle uppskattas. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.