|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
trampbilen |
Vi som kör Z3 visst vore det kul att rulla runt tillsammans flera stycken på rad ! Förslag på dagar kan vara lör 4 eller 11 juli med start kl. 10.00. Tänkte mig en heldag med start hos mig runt Sjöbo för att sedan med min expertis rulla runt på Österlen på små fina asfaltsvägar med stopp för fika och se värdheter. Kvällen avslutas med lättare grill hemma hos mig till självkostnadspris. Öppet för alla Z3 ägare med eller utan sambo/fru/man. Hör av Er vad Ni tycker så kan jag om intresse finns göra ett utskick om anmälan. /Jonas |
| Skulle man kunna tänka sig att Z4 också kunde åka med i tåget? | |
trampbilen |
Hej, klart det kan vara Z4 med finns inga hinder ! Men övriga märken lär få ansöka om dispens ! /Jonas |
| Då är jag klart intresserad. | |
|
Det är ju en bit att åka men om jag ser att vi blir några stycken så kommer jag gärna. Upplägget låter bra vilket av datumen det än blir. /Rickard |
|
|
Denna inbjudan kan man inte motstå!! Kommer 2 st om inte något väldigt speciellt dyker upp.//thomas |
|
| Helt klart intresserad den 4 juli. Österlen är skönt. | |
|
Hejsan ett mycket trevligt arrangemang som jag önskade kunde ske på fler platser i landet, tyvärr tycker jag det blir lite för långt för mig att åka till just den här träffen, men ett stort tack för inbjudan, ett hedervärt initiativ, hoppas ändå att många hörsammar uppropet och lite bilder kanske det blir här på forumet mvh Uffe/bildock |
|
|
1999 när jag var stolt nybliven ägare av en Z3 2.8 hitade jag en amerikansk site med mycket foto från en "Roadtrip" med ett 50-60 tal Z3 i karavan. Dom gör sig bättre i grupp, som man säger. Alla rekord är till för att slås. \Mats |
|
|
Är Absolut intresserad!! 4:e juli krockar dock med SSM på Knutstorp så 11:e är bättre??!! |
|
| Anmäler också mitt intresse, hoppas på vint väder med. | |
trampbilen |
Hej och tack för alla svar och en del har också mailat mig privat. Som alltid är det svårt att få ihop det med tider och jag själv får också svårt på de föreslagna tiderna nu MEN vi sätter nu ett datum som vi alla får förhålla oss till och anmälan till detta datum gäller så får vi så hur många som kan ! Jag har valt en söndag som kanske krockar mindre med andra aktiviteter och det behöver heller inte bli så sent på kvällen för de som skall jobba dagen efter och en del av Er får ju inte heller dricka sprit när Ni kör. Söndagen den 12 Juli med start från BilBengtsson (rondellen mellan väg 13 och 11) i Sjöbo kl. 10.00. Turen går över Österlen på olika platser och vi räknar med att hamna hemma hos mig o Marianne kl. 17.00 för grill o mat o dryck/kaffe med en ca kostnad runt 100 spänn. Anmälan till min mail jonas.klasvik@telia.com senast den 5 juli. |
|
Hej Låter som en kul runda, jag och frun är intresserade. Återkommer med definitiv anmälan lite närmare. //Tomas. |
|
| Bra datum, detta är taget... Anmälan inom kort. Nu hopas vi bara på fint väder | |
|
Utmärkt förslag/arrangemang, och generöst. Tyvärr känns det lite långt att åka upp och ner på en söndag från Göteborg. Även om vi åker ner dagen innan, blir det väl sent under söndagen hemma igen. Hade det varit en lördag, hade jag inte tvekat. Eventuellt planerar vi in någon semesterdag eller två och hänger på. Återkommer med mail till dig! Min Z3. Länk |
|
trampbilen |
För de som vill ligga över finns det Sjöbo Gästgifveri med billiga rum från 725 spänn natten. Länk /Jonas |
|
Bra arrangerat, kommer till 99% anmäler mig lite längre fram. Bara Z-bilar ska vara med då, eller ? ( Kompisen kör 325 cab. är lite avis he he) |
|
| Låter trevligt, vi har en bilfärd från Ulricehamn, önskar att komma fram dagen före träffen förstås. Vi hör av oss lite längre fram i tiden. Helst 4 juli. | |
|
Härligt förslag Jonas/Marianne,hoppas att inget annat är planerat av övr familjen.Skulle vara riktigt kul att få träffa lite z:a folk genom att `glida över Brösarps kullar`, på en lång rad. Hoppas återkomma med ett positivt svar. / aske |
|
|
Hej alla glada. :) Låter som en jättetrevlig idé, klart att man vill ut och köra, räkna med mej. Njut av livet :) Martin Rydell |
|
|
Hejsan Jag är också intresserad. Kör ifrån Karlskrona, kanske bor i Sjöbo natten innan? Någon mer som kan tänka sig det? Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.