|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Precis, K&N vet man ju att det är ett bra filter, men man kan ju även köpa något annat känt märke. Men man ska nog undvika något billigt märke som man aldrig har hört talas om. |
|
|
Fransosen: Jag har märkt att vi inte kommer riktigt överrens om den saken riktigt. :) Men om jag förstod det rätt så har du endast Eisenmanns ljuddämpare och inte ljudrören? Jag har precis läst att ljudrören ska göra ljudet mer högfrekvent och mindre "mullrigt". Kör man med de två original mellanljuddämparna, så ska det tydligen bli ett dovare ljud enl. Eisenmann själva. Det kan vara därför vi uppfattar våra system helt olika? Men precis som du säger är det ju en subjektiv bedömning, så alla uppfattar ju det olika. Men för att förstå min uppfattning av rejält muller, så skulle man behöva ställa min bil bredvid min kompis 328 med A-alt avgassystem. För då hör man verkligen skillnaden på muller och muller! //Jesper BMW - Better Make Way |
|
|
Var hittar man öppet K&N-filter till hyfsat pris? /Henke |
|
|
Jag har precis sålt 2st green cotton filter. Dra in massa varmluft och skit i motorn vill jag inte. Däremotletar jag efter en beg luftburk till min 530 eftersom den jag har är sönderborrat med håll i. Det kanske låter mer med dessa men vill ha en hel burk istället. Så har någon en sådan liggandes och vill bli av med den så hör av dig! Jag tror jag kommer att satsa på feritta. Men vad händer om man tar bort mitten burken och väljer att ha slutburk antingen feritta eller orginal? MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.