|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| fy vad fula de var. ja de från mercedes. för att inte tala om cayenne. | |
|
Återkommer när du har sett en CLS eller Cayenne på nära håll. Jisses! Beautiful Münich Woman BMW |
|
| det har jag. ser ut som missfoster enligt mig. däremot finns det andra modeller från nämnda märken som är snygga. | |
|
Nån gång i livet skall man väl äga en Ferrari? Äldre än -07 visserligen... De lär ju iaf inte tappa så mycket i värde (% räknat) som om du köper en ny bil för de pengarna. Länk Länk Länk Lycka till! Freude am Fahren wünscht Ihnen Ihre Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft |
|
|
Tja! Någon som har testat e63, skulle vara intressant att ta del av den upplevelsen. Tack för alla tips, kom gärna med fler synpunkter. Vad tror ni om Maserati? Länk //Stefan |
|
|
Länk //Stefan |
|
|
Varför är ni så snåla är det bara för att Era damer bestämmer hemma hos Er Länk! Har varit och tittat ett par ggr på tillverkningen har ett riktigt nice ljud Ps (Jag bestämmer bara hemma när hon säger att jag får ) Hehehehe |
|
|
Vad tror ni om en sådan kärra? Länk //Stefan |
|
|
thoms525: Den var fin!!! Tyvärr ryms den inte inom ramarna. //Stefan |
|
|
Den är inte svensk såld inga garantier så då är den för dyr vill du ha en kan jag skaffa en Svart svensksåld som bara har 250 mil på mätaren Den är riktigt nice |
|
| stefanL: var inte kravet att 4personer skulle få plats?? då faller väl corvetten bort.. vad tycker du om m6:an?? | |
|
Maseratin håller jag på, lätt. Ett Italienskt fullblod som inte häckar i vartenda gathörn i staden som cls och framförallt Cayenne gör. Cayennen är enbart tillverkad för stadsgangsters som vill visa hur snuskigt mycket pengar man har, så man kan köpa en sämre bil för mer pengar. En riktig Porsche är en meter lägre, så är det bara... Maseratin har ett ruggigt härligt ljud och är en äkta GTbil. |
|
|
Personligen gillar jag inte corvette, lite raggarstämpel över de tycker jag. Däremot är det ju lätt mest bil (motor) för pengarna, riktigt skönt ljud! Sen är den ju, som bmw_jerry skrev, bara 2-sitsig. Kan du tänka dig tumma på det kravet finns det ju mer att välja på! Porsche Cayman tex Länk . Maseratin är ju en lite annan grej än BMW, Merca, Audi. Temperamentsfull italienare med bra mycket mer karisma! Tror det hade passat bra, dessutom lagom mix mellan sport och komfort (dessutom riktigt snygga)! Provkör! Cayenne räknas väl inte riktigt till "rolig bil" enligt mig. En suv är en suv! |
|
|
Denna faller tyvärr på snabbhetspunkten, alltså hur snabbt det går att skaffa fram bilen. Kanske även i överkant på prislappen.. Men det är en ganska intressant bil annars. Ta det som ett alternativ till nästa byte. :) Ska börja säljas i Europa september 2009 enligt det senaste jag hörde. Länk Klart intressant med start/stop-funktion ihop med automatlåda! Hoppas på att BMW inför det också. Mvh Wiberg |
|
|
Länk En sådan till lägre pris, har för mig att den skulle kosta 725KSEK ny i Sverige. Ytterst få bilar har prestanda som den. Dock är det inget statusmärke. |
|
|
Länk En sådan till lägre pris, har för mig att den skulle kosta 725KSEK ny i Sverige. Ytterst få bilar har prestanda som den. Dock är det inget statusmärke. |
|
|
Nissan GT-R.. Ahhhhhh... Både Engelska, Amerikanske och Tyska biltidningar menar att det sär svårt att slå den.. Tiff på 5:th gear kallade den för "Baby-Veiron". Åka 4 går ju, men hur bekvämt det är vetiattan. Skulle hellre titta på en Lexus IS-F i så fall. Storlek mellan 3 och 5 serie med 400+ hästar och mycket lull-lull. Dessutom är det ingen j*vel som kastar lystna blickar och repar lacken eftersom den knappt är känd av kännare. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| Eller S8 V10 med B & O-systemet = hur fin som helst... | |
|
bag; smaken är som baken, men jag har svårt att förstå hur du kan tycka dessa är fula...: Länk Länk |
|
|
Jag håller med amullo, köp en lexus :) //IS200-01, RX300-03 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.