|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
För en en månads sedan sålde jag Audi S5:an och nu i fredags var det 335:an tur. Jag står nu helt utan bil och har aldrig varit så osäker på vad man ska köpa. Har ni några bra tips tar jag tacksamt emot dessa. Grundkravet är en kul bil, behöver inte vara nytt den här gången. Men ska gärna kunna frakta fyra personer. Jag behöver dessutom en bil ganska snabbt då jag lånat svågerns kärra så det måste ske under de kommande veckorna. Alternativt är att man köper en 118 och kör den till dess att rätt kärra dyker upp. //Stefan | |
|
Bara positiva problem du har, men du har haft fina kärror så det blir inte lätt o välja. Ska du ha bensin eller diesel? Om jag vore du, skulle jag nog ta en titt på en Bmw 130. Stor motor i en liten bil, det är mumma. Lycka till |
|
|
BMW M3 sedan eller kanske Audi S4? Mvh Johan |
|
| M3 Sedan var min första tanke också. | |
| du får nog specifiera dig lite mer .. finns så mycket gott att välja på :D bmw 135 coupe hade jag själv satsat på annars sä är nya m3:an och m5:an fina bilar med gott om plats | |
| En M6 vore väl en rolig upplevelse? Eller en Merca CLS, gärna AMG med Kleemannuppdatering! Vilket fullkomligt delikat problem! | |
|
Jag är öppen för alla alternativ. Dock bör bilen inte vara äldre än 07 och priset ska inte överstiga 650´ Det vore gott att göra ett riktigt fynd denna gång. Så fram med förslag gott folk. //Stefan |
|
| Om jag hade 650 lakan att lägga på bil, med dem kraven Du har, så är m5 given! | |
|
Jaguar XF SV8, kompressormatad 4,2 liters V8. Kom 2007. Seså, flytta dig |
|
|
om jag hade haft de pengarna hade jag specat en ny 125i coupé. grundkriterier: titansilvermetallic med m-paket och m207 fälgarna och skinninredningen i färgen boston terra. sedan allt lull lull som jag hade velat ha. |
|
|
Länk Om du inte hittar en fräsch M5:a med bra utrustning så tycker jag att denna bil ovan skulle passa fint.. Kanske lite dyr, men den har rätt utrustning o låga mil... Vet dock ingenting om bilen annars.. Mvh Janne. |
|
| C63 AMG - ingen tvekan :) (Du har ju haft Audi o BMW redan...dags för storebror) | |
|
Så här på våren tycker jag det verkar lockande med en 645 Cab. Länk Då blir det ca 150' över till en familjekontainer ;) Eller en M6 går nog att få tag på för 650' snabba. Länk << garanterat racingkörd... |
|
| jag skulle oxå föreslå en c63 amg. känns ganska mysiga o exotiska! | |
|
Som några redan nämnt, Mercedes CLS. Yum:) Länk Eller varför inte CLS 63 AMG Länk Länk Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
Transporterar du ofta 4 personer eller rättare sagt kör du långt med 4 pers? Har du inte jättemycket nytta av baksätet så sneglar man ju gärna på porsche 997 (carrera S) ...06 kanske kanske kan hitta en 07a. Annars hade jag nog tagit en C63 amg eller CLS bara för att prova något annat, 3-serien har du ju nyss haft. |
|
| Eller kanske en maserati: Länk | |
|
Du vet ju vad du egentligen vill ha, M3e90: Länk Bara att bjuda 550' ;) |
|
| Jag skulle slänga ett öga på nya Jaguaren. Den verkar snygg och trevlig, dock inte provkört den ännu. Annars skulle jag köpa mig en F01. | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
*hehe* Annorlunda muskelbil. Länk //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.