|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Personligen tycker jag att samtliga av följande coupéer ser bättre ut: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Men det är inte lönt att diskutera, en smaksak! Skönt att folk har olika för då finns det fler bilar över till oss alla =). Dock illa när någon tänker helt fel och fördärvar en bil, men det går väl oftast att återställa väldigt lätt. Sålänge den inte är vanskött och med lite rost så är jag inte rädd att köpa något. |
|
|
när jag var liten gillade jag e36 skarpt gärna i dakargul. sen hade jag lite svårt för dom ett tag. nu gillar jag dom igen. särskilt compacten. partisk? yes. har fortfarande väldigt svårt för sedanen. däremot gillar jag touringen mer och mer. coupén är ganska snygg men kräver sitt m-paket. |
|
|
ÄH! va är de för fel på originalutförandet med mindre modifikationer? Länk nu är detta min bil så inget utställningsexemplar. men jag tycker den(modellen) är sjukt fin som den är och håller i alla väder bara man inte stylar sönder dem. BMW ownz |
|
|
Orginalutförande är aldrig fel, M-paket med ett par fälgar som mest. Dock hade jag inte kört de kromade handtagen och kromade grillen du har tex... |
|
|
mixim: jag gillar krom så. men annars håller jag med dej! :) BMW ownz |
|
|
Frrla: snygg färg, tråkiga fälgar, handtagen går bort. men det är ju min smak. är mest småsaker. |
|
|
Gillar original! dock så är blinkers och fälgar utbytta på min :(. Hur har alla fått sina e36 att "luta" lite mer fram än bak? Jag stör mig lite på att min ser lägre ut bak än fram(se min bild). För övrigt så gillar jag den svarta blanka bilden bäst :D Das bmw |
|
|
om ni ska ranka vilken kaross som är snyggast hur lyder det då?? min lista med snyggast högst upp: 1.coupe 2.cab 3.sedan 4.touring 5.compact tycker att touringen är riktigt snygg så då kan ni räkna ut vad jag tycker om coupen:P |
|
|
Compacten tycker jag fan inte illa om, för mig hamnar den före sedanen... i rätt utförande! Länk Länk Länk Ni får ju hålla med om att det ser snyggt ut? Det är ju dock så att de flesta Compacter får rulla som slit o slängvagnar med 15" ballongdäck på plåtfälgar hehe. |
|
| ja fick schysst chassi me hr cup kit 40 mm fram o 15 mm sänk bak.. då står bilen nästan lite framstukad fast ändå inte som en epa | |
|
gällande lutningen så är väll sportchassiet lägre fram från fabrik? min är de då inte gjort något med vad jag vet. och den är lägre fram. fast då är bakfjädrarna nått år nyare än fram iofs. men de ska väll inte spela någon roll. själv tycker jag 1 cupe 2 sedan 3 touring 4 compact 5 cab resonemang: alla cabbar är i allmänhet fula i mina ögon :S compacten blir aldrig fin den heller. visst ser de bra ut i rätt utförande mixim.. men de slår inte i mina ögon. typ stylad golf eller nått :/ touringen är fin. men de ser lite föråldrade ut just som e36. sedanen är fin och jag tycker de mesta formerna går ihop bra. cupen är i princip klockren i mina ögon. just som e36 chassiet på dem stämmer nästan allt in tycker jag. jävligt råa. tidlösa! BMW ownz |
|
|
ni kan säkert räkna ut min ungefärliga ranking efter förra inlägget men för sakens skull. 1. compact 2. touring 3. cab 4. coupé 5. sedan |
|
| tycker faktist att caben är en av bmw:s finaste eller vad säger ni? | |
|
måsste säga att den här M3 EVO GT2 måsste vara den finaste Original M3an jag har sett, Imola Röd är så perfekt på e36. Länk |
|
| håller med.. riktigt snygg :D | |
|
Länk gillar min bil. |
|
| inte renoverad dock. | |
|
Jag tycker! 1. Touring 2. Coupé 3. Sedan-Limo 4. Compact 5. Cab Gärna i arctic silber 309 :)) Das bmw |
|
| boxarn - din ser verkligen fint ut:) | |
| boxarn: är din hellrot? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.