|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
| isåfall ... dröm er bort med bilarna i denna länken :) ganska hög vill ha faktor på de flesta! | |
| länk? | |
|
oj, som vanligt :P : Länk |
|
|
min favorit är helt klart denna: Länk den osthyveln bak måste jag ha på min! vart hitta??? |
|
| Perssonligen tycker jag bilarna på länken var bedrövligt fula, men är man 18 och gillar att stå vid den lokala kjosken så kan jag förstå habegäret. Men det är ju ändå bra att smaken inte alltid är lika för det vore ju tråkigt | |
|
bedrövligt fula? joo, smaken är olika som tur är. nu är nog dessa modds garanterat inget för 18 åringar.. varken vad plånbok lär tillåta eller vad korvkioskraggare som du uttrycker skulle förstå sig på. förstår inte hur en alpina b3 / b8, hartge h3 eller en schnitzer s3 cs coupe går förknippa med 18 årsstyling, någon mer som inte fattar? |
|
|
Bumpers s3 är med på ett hörn... De är fina de där s3orna. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Håller med ryk 330xi till viss del; där var en hel del hemska vingar, spoilers och uppåtvinklade slutrör *rysning* som var lika fula som billiga kiosktrim, oavsett om det är AC Schnitzer el inte. Men Alpinorna och någon M3:a utan snöplog var ju riktigt fin. När det gäller spoilers, vingar och kjolar tycker jag 'less is more' är en bra tumregel ;-) /ElakaKatten If I dream? From the moment I wake up until I fall asleep. |
|
| det var ju en del snygga bilar och en del mindre snygga. gillar skärmbreddningarna. | |
Bayer_Aleks |
Håller också med "ryk 330xi" för det är den prisklassen som 18 åringar har råd med och överstylar bilarna med kundvagns vinge, plast som väger 300 kg exrta...för att inte tala om typisk Volvo 740 avgasljud med världens slutdämpare som brölar mer än vad den går. Snygg är en E36 i M utförande och schyssta 18 tums acs fälgar. |
| värst vad folk är emot dtm rör. visst de finns en del billigt eftermarknadskit som brölar o inte ser bra ut..men det finns snygga rör från schnitzer, hartge, g power m.m. dtm rör på en tysk är ungefär lika oskrivet som en japs på en japarna enligt mig. | |
| Tycker alpinas bilar är fulast. Att AC Schnitzer är korvkiosk styling var då det dummaste jag hört | |
| Jag tycker den blanka bmw m3 gt:n bara är för najs! | |
| Den röda GT2'an var helt fantastiskt fin! E36 kommer att hålla länge så länge det inte är en sunkig förortsräser, som det tyvärr finns alldeles förmånga av. Men det finns många vackra BMW's. Tidlös design! Hur länge håller sig en Hyundai egentligen? ;) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Vad en kamera och photoshop kan göra för att fröjda ögat! Skulle väl kunna tänka mig en M3 AC schnitzer som banröjjare. =) Mvh Patrik |
|
Den vita M3 lightweight på sidan 1 tycker jag är rätt läcker. Även Alpina tycker jag bygger smakfulla bilar. Den blanka GT:n ser också riktigt trevlig ut på de bilder den nästan ser svart ut, skulle man dessutom plocka bort vingen skulle den passa mig ännu bättre. Annars är jag nog på Ryks linje, han skriver ju inte att dessa bilar hittas vid korvkiosken bara att habegären finns runt kiosken och det kan jag nog skriva under på. När jag själv var i "korvkioskåldern" tyckte jag CLS II:an var asläcker, kul att se den igen men blir inte lika fashinerad längre. |
|
|
Enkel Matematik! älskar man bmw, så älskar man e36:an, speciellt alpinan eller schnitzer s3 cs coupe är bara bonus bilar, hehe oftast e90/e91 ägare som aldrig ägt en bmw innan brukar ha fördomar mot äldre BMW, har märkt det irl också, konstigt fenomen det där. jag har ägt både e46´or och kört en jävla massa olika e90, men ändå har jag återvänt till e36:an :) Jag älskar dem flesta bmw´s skapelser, förutom x3:an då, jag anser att det är en onödig bil, men det är en annan diskussion. Enligt mitt tycke så vill jag säga att e36:an och e46:an är en av bmw´s finaste skapelser. Att säga att en schnitzer s3 cs coupe går förknippa med 18 årsstyling, får mig att gråta blod. fyfan |
|
|
Tack för länken! Det var många fina och välskötta E36:or där. Min favorit är den gröna med Nürburgring-märket på bakluckan. |
|
|
Nej, så mycket coolare än så här blir det inte... Länk ;-) Hehe... Fördomar... eller åsikter? Det finns skitsnygga e36:or, t ex den svarta "GT 3603" och B3:orna i Aquillas länk. Och den röda superpolerade M3 GT2:an är skitsnygg. Men CLS II-an må vara hur klassisk som helst, den är ändå inte vacker att se på. Kram, /ElakaKatten If I dream? From the moment I wake up until I fall asleep. |
|
|
ElakaKatten: Stylad för 350.000 kr? Ser inte billig ut iallafall. Jag får såna där "the fast and the furious" känsla över den där bilen. Ingår lustgas vid köp mån tro?? |
|
|
Elaka kisen .... de där är en hybrid av en e36:a som du visade upp i länken. Länk + Länk = Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.