|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Vet inte om det är för att man börjar blir gammal (40) men all eftermarknadsstylig går i mina ögon fetbort. Det blir bort i tok för mycket Fast and Furious. På samma sätt ser en snikutrustad med vanliga plåtfäöger astrist ut. Den vita tex i länken här ovan. Inget man tittar efter 2 ggr precis. Det finns många fina från AC, Hartge osv men även dom har några som är over the top s a s. Det får liksom inte bli för mycket. en fin e36:a kommer att hålla desigmässigt länge till. Även om de nya modellerna är fina tycker inte jag de är lika tidlösa som de förra. Tänker främst på e36, e39 och e46. Jag tror att deras design kommer att klara tidens tand bättre än nuvarande. Man kan säga mycket om Bangle & Co men deras design är i mina ögon inte lika elegant och tidlös som de som designae BMW innan deras intåg. Det var bättre för :-D Niklas Det är kanonväder, vår och man kan åka öppet hela dagen så det ska jag göra..... Fransosen |
|
|
E36 måste vara den mest sönder-importerade BMW'n ever. Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
Yes, första bilen är bumpers :) // Daniel |
|
|
Tror att e36 kommer att hålla sig ganska så modern länge till,de är ju en snygg kaross! Däremot är de inte så enkelt längre att hitta en fräsh eller orörd e36:a Har suttit å letat nu efter en 325/328 men tyvärr kan man solla bort ganska mycket, ofta sönderstylade eller bara dekiga! Å de är ju trist,Men hoppas på att hitta en fin en snart! |
|
|
Nick 3: Jag tycker att e36an är alldeles för kantig för att kallas modern.. Designen höll på 90-talet men tyvärr inte längre :) // Daniel |
|
|
E30 och E46 är vackra, E36 var en minst lyckade i den generationen. |
|
|
Har E36:an någonsin varit snygg? Den är väl i särklass tråkigast och mest intetsägande av alla 3-serie modeller. Elaka katten har ju dessutom hittat någon som galant klarat av uppgiften korvkioskraggare... |
|
|
Länk Bland de få snygga bilarna från tråden.... den ser ju helt sjukt ut. |
|
| Mmm den där gröna m3 gt är nog den snyggaste bmw jag någonsin sett! | |
|
instämmer, gröna m3 gt'n är riktigt läcker. egentligen är jag mot vingen, men eftersom den var OEM standard får den var mé. |
|
| hfr: vingen sitter inte där för syns skull bara som när de gäller många fabrikspoilers, de uppfyller en funktion med, minst sagt gt vingen. gör dom det inte ska dom gå bort på alla bilar tycker jag. | |
| Börjar bli gammal? Den är gammal är riktigt ful och har alltid varit det. Det är min åsikt. | |
|
jag gillar jusdt E36 skarpt! Passar mig perfa. Fast en E46 m3 i silver vore finfint, står en här utanför |
|
| E30 o 2002 är snygga bmw sen vetefan... | |
|
HFR, ja precis utan vingen hade det varit, om möjligt, än finare =) |
|
| jag tycker det är kul att de börjar bli rätt gamla nu, för att ha känts relativt nya o moderna länge..det betyder att många börjar skrotas bort o så småningom blir en ovanligare syn på vägarna. bevara de fina och så skrota bort alla risiga, spaggestylade e36or..finns tyvärr gott om dom och då kanske e36 ger sken av att va en av de tråkigaste, fulaste bmw bilarna någonsin. | |
|
M3 E36 i en smakfull lack(dock ej gul) och i originalskick i övrigt är såpass snygg att även jag skulle kunna äga en ;) Mvh Janne. |
|
|
Ärligt talat, om det inte vore för frugan som vill ha så nytt som möjligt så hade jag letat upp en fin 323/328 och köpt den. DTM utblås är helt rätt på E36, men all annan "styling" är bara bedrövligt. Stolt över att ha ägt en E36 och skulle inte ha nåt emot att göra det igen. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| fasiken vad fina bilar det fanns :D e36:an är verkligen lyckad speciellt coupen | |
|
Coupen är okay, cabben är underbart vacker. Wargen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.