|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Läste igen.. Kan ju tolka dig som att du sålt bilen utan M216 och nu kommer annonsera ut fälgarna eftersom du ska ha en annan bil där fälgarna inte passar! Då är jag med =) |
|
|
Exakt, bilen är såld (men ej hämtad) utan M216 fälgarna eftersom han ville ha en omgång 17" istället. Så M216 kommer jag antingen att behålla till en ev E90 3-serie, om det blir en sådan som nästa bil, eller sälja vidare. Fälgarna från 1-serien ska passa på en E90 med ca 15 mm spacers (har inte räknat exakt men någonstans däromkring). |
|
|
Jag har kvar mina 17" vinterfälgar som jag tänkte använda med spacers på min kommande E93. Har fått bud på både 5mm och 20mm spacers. Vet inte vilket som blir rätt. Kanske bättre att försöka sälja dom till han som köpte bilen och köpa nya. Kör ni dubbat eller dubbfritt? Jag hade dubbade på ettan men vet inte vad som passar bäst på E93, den är ju mycket tyngre. Min nästa BMW: Länk |
|
| Jag kör dubbat på M208-fälgarna... Det roliga/tragiska är att jag upplever bilen som både bullrigare, spårigare och stötigare med sommardäcken (RFT) än med vinterdäcken (vanliga)... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.