|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Skaplig prishöjning av BMW från 1 januari! |
|
| HIFI 676 är dessvärre ljudmässigt en katastrof jmf med vad tex Audi/VAG/Volvo och Saab erbjuder som standardsystem samt i relation till inköpspriset. Du får återkomma med hur Alpine systemet låter. | |
|
Verkligen konstigt att man inte kan få vilka fälgar man vill. Borde ju vara bara att välja och braka och betala för det :/ Har de höjt priset? Hittar inget om det på hemsidan. Vilka modeller gäller det? Har ett H/K paket med sub i nuvarande 330, skall jämnföra mot det och återkomma :) |
|
|
Märkligt vad en del dissar Hifi 676. Jag hade det i min förra bil, och mina föräldrar har det i sin nya E90 -10 och jag tycker det låter riktigt gött faktiskt. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
Roffa1 |
Även jag är "Helnöjd" med Hi-fi 676. Det rockar fett med en bas under varje framstol. Har även tidigare fuskat lite med olika billjudsbyggen, trots detta är jag helnöjd med Hi-fi 676. |
|
Det beror på förstås vad man jämför med. Jag vill nog påstå att HiFi676 inte står i kontrast till det premiummärke som BMW är, och ffa inte till merkostnaden på 6kkr! Och ffa inte vad andra bilmärken kan leverera som standard. Men det är som sagt min subjektiva bedömning och det finns inget som är rätt eller fel :-) Diskanten är klart bättre i HIFI men det är basen som jag tycker låter platt och det saknas en fyllighet i ljudet trots de extra högtalarna. Har provat mycket med att få till en bra ljudbild men det vill sig inte :-) Kruxet är kanske att det sitter en helt fantastisk Pro-Logic anläggning i min V70 som jag dessvärre har som måttstock :-) Vill man ha seriöst ljud tycker jag man därför skall satsa på den stora anläggningen direkt, den ger ett bättre value-for-money än HIFI. men det är som sagt min åsikt :-) |
|
|
spookshow: Kollade bara på 335:an som kostade 399.000 innan nu kostar den 410.000. Dom höjer priset på alla modeller samtidigt. 2% brukar dom höja med nu är det mer. |
|
| jasså, tur man beställde när man gjorde då :) | |
Roffa1 |
spookshow: Du får nog betala för merkostnaden retroaktivt;-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.