|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Se, det visste jag inte, de ser väldigt lika ut, tycker jag. Handlar det om ett facelift eller helt ny modell? Vorsprung durch freude am fahren |
|
kilroy |
Kul bild trots att den uppenbarligen är fejkad... Att man skulle "gäspa i en Audi" är nog en sanning med viss modifikation. Jag har faktiskt aldrig gäspat i min Audi. Däremot är BMW roligare när det svänger. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Enligt branschtidningen Resumé, så är det äkta stortavlor: Länk / Mvh Joakim "För den outbildade är ett A bara tre pinnar." / Nalle Puh |
|
kilroy |
"Enligt branschtidningen Resumé, så är det äkta stortavlor: [LÄNK]". Tack för infon! Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
| BMW hade för några år sedan en stor reklamskylt i närheten av Mercedes som löd "BMW har stjärnan under huven" | |
|
Eller annonsen där en Mercedes lastbil var lastad med BMW bilar och texten löd nåt i stil med "Även en Mercedes kan leverera körglädje". Och på tal om stjärnan under huven - med tanke på att Mercedes kommer att använda BMW V12 borde det stå kanske rondellen under huven... Är det så att dessa två känner sig hotade av Audi och får slå sina kloka huven ihop för att sätta uppstickaren på plats, eller rentav lyckas överleva? Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Jasko76 - där slog du huvudet på spiken. ---- BMW CS #6212 |
|
Transocean |
Den jag gillar bäst är reklamen där X5:n i leopardskinn jagar en Mercedes ML i zebraskinn. På savannen. |
|
Transocean, länk till den tack! =) Mvh Johan |
|
|
Här en till med en Mercedes lastbil som fraktar Bimmers. :) Länk Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
Det var den annonsen jag menade Grodan, kul att du kunde hitta den. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
:) Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
BMW har något speciellt, kanske inte prestandan men något mycket mer. Har haft en AUDI en gång i tiden och det var inte något jag brinner för att ha igen, har alltid tyckt att BMW är för bögar och fjantar med tanke på hur vissa BMW förare är. Men när jag köpte min slit och släng 735iA, tänkte bara ha under vintern tills jag får tag på något bättre.. Men nej, när jag körde iväg med bilen var jag frälst. Den här ska jag fixa ordning på. |
|
|
Länk Länk Den här var lite kul också=) Länk |
|
|
Vi började med 320 vs A4 var hamnade vi jo RS4 -V8 Men tillbaka till start skall man ha fram eller bakhjulsdrift absolut bak enl.mig men som sagt BMW,s antislir system är tex. mycket bättre enl mig sen är det ju en massa känsla att ha bakhjulsdrift |
|
| Länk | |
|
Länk mvh/ Anders |
|
|
Storskylten i Kungens Kurva 1999 var klockren. En snygg bild på en Le Mans-blå M5 med ruriken "Kurvans Kung!! Ingen som har en bild från den? \Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.