|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Snart dags för ny aktivitet i SYD sektionen! Läs mer om allt här: http:/www.bmwcs.com/syd Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 | |
|
Länk (saknades ett / i länken ovan) Hoppas att ni kommer och gör oss sällskap! :) elpe300 325'an: Länk |
|
|
Anmäld. ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Funderar på att komma.. Vem är fotografen ni ska ha med er? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Fotografen är Anders Johnsson i BMWCS sydsektionens styrelse. Han är inte av din dignitet, men han är betydligt vassare än oss vanliga dödliga. Hehe! Han uppskattar säkert lite avlastning, samt lite kamerasnack, om du dyker upp. Skicka anmälan nu! :) elpe300 325'an: Länk |
|
|
Hehe, jag tänke mer att det hade varit najs att vara med på en träff och inte se den genom sökaren. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
En sak är säker, det blir massor med SKÖN körning och underbara miljöer att plåta i Micke. Så sluta nu gnida på bilen och pallra dig hit. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Har anmält mig! -Ser fram emot en riktigt treviig träff! ^____^ |
|
|
Bobmeister: Tänk nu på att det är en **BMW** träff :-) Vi ses den 18:e! Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
@ Johan DeXteR, som min Citroën hette, har tyvärr fått en skada i blod *hrrm* jag menar hydrauLIKsystemet. Det var den sista spiken i kistan. Nu får jag låta någon Citroëngalning ta över vården av honom. Du behöver inte vara lugn Johan! ...hade DeXteR varit frisk hade han ändå inte fått följa med på Helsingborgsträffen ;] |
|
|
Det börjar närma sig träff! Glöm inte att anmäla er till helgens absolut trevligaste BMW träff i sydsektionen :-) Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
| Hur många är det som är anmälda? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hehe bokad hotell i Helsinborg fel helg mao :) nåja hade nog inte "fått" åkt på träff i allafall :) ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
20 bilar / 25pers på ett ungefär elpe300 325'an: Länk |
|
|
Självklart kommer jag, denna gång tillsammans med min E34. Inte hunnit putsa men nytvättad i alla fall :-) BMW 4 Life |
|
|
Även ni som inte hunnit tvätta era bilar är välkomna! Gott om folk som anmält sig idag så vi blir en rejält stor hög med tokar som samlas imorgon! Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Vill tacka Sektion Syd för en trevlig träff. Jag är imponerad över eran uppslutning, 30 bilar räknade jag in. Mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Instämmer med Europa Meister. Mycket bra träff med härliga vägar i underbart väder dessutom. =) T.o.m farsan var nog lite avundsjuk eftersom han sa han skulle haft min M3:a under körningen =) EM. Var det din daytona M5 som låg bakom mig ut till Knutan? ///M. Pedersen |
|
|
Nej, min är Avusblå och stod kvar hemma i garaget, körde en silverfärgad E28 den dagen. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Vill också tacka för en toppen träff! Bra vägar och mycket trevligt att se så många Bmw tokar i vår solen! Tack sektion Syd! In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Mycket trevlig träff! Hoppas på ett återkommande evenemang. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.