AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.426

är priset för högt på min 325?

Sida 2 av 2
Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
Det är inget som sticker ut på din bil.
Det är bättre att du renodlar din text till nåt mer seriöst istället.
Då kommer du säkert att bli av med den.

Dessutom är bilen i "ypperligt skick", men du ska nu åtgärda växelådan, samt fixa diverse småsaker?

Jag tror den slutar mellan 15-17K.

/J

pu
75
pulk
323ci e46 -99
Att sälja en e36 är nog svårare ju längre norrut man kommer i sverige, sen tror jag också att priset är för högt. Har själv min 328 från 95 ute för 19500 i tre veckor utan ett samtal bara mail med skambud eller folk som undrar om man kan köra den till malmö åt dom. Antar att sälja bil idag är inte vad det har varit men köpa är roligare nu. Enkelt att jämföra utbudet nu och då är priset avgörande och din ligger nog för högt då. Tips på vad som jag kan göra bättre i annonsen motags gärna.
Länk till min annons: Länk
Länk till jämförbar bil som nog inte blir såld: Länk
Visa användare
660
Bholmberg
BMW 330i Touring -00
pukl, jag hade tagit bort "Roligare motor än 316 318 320 323 och 325 ." och tagit bort "sveriges billigaste" från rubriken.
Personligen skulle jag direkt titta bort från en annons med den texten i, strukturera texten lite bättre, punkta upp eller korta så det inte är 2 rader som tex,
"Ljus skinn inredning i bra skick förutom
slitage på förarstol."
- "Ljus skinn inredning i bra skick förutom slitage på förarstol." Mycket bättre!

Lägg upp fler bilder också från olika vinklar.
MVH

--
Eisenmann Race Exhaust
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
skinninredning...
Brunhårig sjuksköterska eller brun hårig sjuk sköterska?
"eller brun hårig sjuk sköterska? "

Lol... ja sär skrivning blir ingen glad av.. ;)
Tänkte bara berätta hur mycket jag fick för den,
jag hade som sagt väldigt tur med försäljningen som gick bra och smidigt och han som köpte den var mer än nöjd och han gav mej 25000kr

en riktig sportbil klarar av att accelerera 0-100 och sen stillastående på under 10 sekunder...
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Det ska du vara riktigt nöjd med!
ja ångrade mej faktiskt efter att jag sålt den.. kände mej faktiskt dum. var aldeles för högt.. huvva.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.