AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
6.485

Vart är alla M3 e36or ?

Sida 3 av 3
Qu
97
Quakesk
Bmw m3 -96
Edge: Hur fick du nys om den där m3:an? Inte legat på blocket vad jag sett.
Den såg iaf riktigt fin ut.
hoppas på att hitta en i lika fint skick, med lågt miltal.
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Åsbrink:

Ska vi byta? ;-)

Länk

Hojen har sedan bilden fått en omgång kolfiber mm..

Mvh J
ed
776
edge
520dT M -15
Quakesk: Den låg inte ute på blocket. Tog kontakt med ägaren och frågade om han kunde tänka sig att sälja den.
Letate oxå efter en med låga mil (under 10,000) men hittade denna (14,000) och ja kan säga att jag aldrig sett en e36a i detta skicket. Frågade många m3 ägare men de va inte många som ville sälja iaf inte till rimliga pengar. Hoppas du hittar ett fint ex iaf.
To
4
Tony_84
bmw 325
Här finns en bmw m3 Länk
Jemej: tack, men det är inte riktigt den modellen jag är ute efter.

edge: den har legat ute på blocket tidigare, i höstas eller så. rätt säker på att jag känner igen den där bilden. var ute då för 132.000 om jag inte minns fel :)
ed
776
edge
520dT M -15
Åsbrink: Stämmer den låg ute på blocket i höstas. Och gissa om ja e glad att den inte såldes då =)
Qu
97
Quakesk
Bmw m3 -96
Edge: Ok det är så det ligger till.
Jo jag har själv mailat runt till olika folk på garaget och frågat om dom kan tänka sig sälja. Men det går trögt :)

Är ute efter en med 12 000 eller mindre mil på mätaren.
En coupe, och med 3.2 liters motorn.
Kan tänka mig betala okring 150 000 för en i riktigt superskick. Men inte hittat nån till nåt vettigt pris ännu.

Åsbrink, tack för mailet, ska klura lite på det där.
såg riktigt fin ut, alla mina krav uppfylldes ju förutom milen :)
Men man ska väl inte stirra sig blind på det heller.
ed
776
edge
520dT M -15
Tycker du ska kolla på bilen innan du bestämmer dig för att inte ha nån över 12,000 mil. Jag hade tur och hitta en riktigt fin bil, bl.a mr cap behandlad, perfekt historik och service. Fräschare än många andra bilar ja sett me 5000 mil mindre på mätaren...
Quakesk: klura på! jag kommer inte att annonsera ut bilen så den finns antagligen kvar om du blir sugen.
ed
776
edge
520dT M -15
Ligger en induvidual m3-96 på blocket nu som inte verkar helt fel. Kanske värt att kolla upp, tror inte den ligger kvar spec länge.
mm håller med edge, den var sjukt fin! helt orginal också.. vill ha!
Qu
97
Quakesk
Bmw m3 -96
Ja vars är alla m3 3.2 coupe med låga miltal.
Många som sitter och håller på dom, men ingen vill sälja :)
Visa användare
679
Casy
E46 M3 SMG -02
E38 740i -99
E10 1600-2 -68
E10 2002ti -72
Det kom ju ut en M3 3.0 -95 igår för 89000:- och 11000 mil på mätarn. Det kanske kan vara något, även fast det inte är 3,2-motorn? Tyckte annonsen verka intressant iaf för eventuella köpare.

/Jonas
ch
309
chrcel
m3coupe-96
har en 96 till salu..5700 mil svensksåld

mvh pezen
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.